Romeo Dunca și Gabriel Olariu s-au înțeles să dezvolte turismul în Banat

Share Button

Nicolae SILADE

Omul de afaceri Romeo Dunca, cel care a dezvoltat complexul turistic de pe Muntele Mic, a anunțat pe pagina sa de Facebook planurile pe care le-a făcut împreună cu lugojeanul Gabriel Olariu, cel care administrează aeroportul din Caransebeș. Dunca arată că autorizarea aeroportului este un beneficiu real pentru zonă, însă nu este suficient. Omul de afaceri a dezvăluit că a discutat cu lugojeanul Gabriel Olariu și, în următorul sezon de iarnă, turiștii vor putea ajunge la Caransebeș, cu chartere ieftine, care să plece chiar din București, informează Lugojeanul.ro.

„București – Vâlșanu, în 2 ore 30 de minute. Acesta e planul nostru și chiar e posibil. Trei zile de ski cu 500 euro. Totul inclus… Plecare vineri la 8.30 din Băneasa. Aterizare după 40 de minute la Caransebeș. O ora până sus, în stațiune. Charter cu 50 pasageri, cu 200 euro dus-întors e posibil + 20 euro / persoană taxe de aeroport. Transfer inclus cu microbus 4×4, de la aerogară până la pârtia de ski și înapoi, 15 euro /persoană. Cazare 4 stele, cu masă inclusă 2 nopți – 200 euro. Cartela de ski pe 3 zile cu 65 euro și gata! Și pentru vara viitoare, 40 minute până la Văliug sau 1 oră până la Herculane sau în vârf la Muntele Mic, și la vale pe biciclete, pe Sucu până la Poiana Mărului… Termen 15 decembrie. O facem”,

susține Dunca.

Lugojeanul Gabriel Olariu a mai punctat o reușită în ultimele zile. La finele lunii mai, a descoperit că, în master planul de transporturi, Danubius Expres, drumul de mare viteză trimis de România la Bruxelles pentru finanțare, trece prin mijlocul Aeroportului Caransebeș. Adică, Ministerul Transporturilor a avizat Drumul Expres Danubius care trece prin aeroport și tot Ministerul Transporturilor, prin Autoritatea Aeronautică Civilă, a autorizat și Aeroportul Caransebeș. În această situație, Gabriel Olariu a tras un semnal de alarmă:

„Ori este o greşeală, ori au un plan de care nu spun. Eu vreau ca A6 să existe, ar ajuta toată zona, deci şi pe mine, dar nu să treacă prin mijlocul pistei. Eu vreau să lungesc pista la 3600 de metri, dar dacă ei îmi trântesc autostrada pe mijloc, ce fac?”

După doar câteva zile, Masterplanul a fost modificat în așa fel încât A6 să nu se mai intersecteze cu pista aeroportului. Ceea ce l-a bucurat nespus pe Olariu, care a precizat că a discutat cu ministrul de Interne, Marcel Vela, șeful MAI, întrebându-l dacă e sigur că autostrada A6 trece prin aeroport.

„În legătură cu traseul A6, în zona Aeroportului Banat Caransebeș, publicat pe harta interactivă de pe site-ul Ministerului Transporturilor, traseul a fost modificat, astfel că nu mai intersectează pista Aeroportului Banat Caransebeș”,

a declarat Gabriel Olariu.

1588

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.