Cum poate o agentie SEO sa vina in ajutorul unui business online

Urmărește-ne pe WhatsApp | Telegram | Google News

Inainte de a vorbi in profunzime despre o agentie SEO: ce face si cum sa o alegeti pe cea mai buna, va vom oferi o scurta si de baza introducere despre SEO, semnificatia acesteia si motivul utilizarii. SEO, numit Search Engine Optimization, este piciorul marketingului digital axat pe imbunatatirea vizibilitatii si pozitionarii unui brand, produs sau serviciu in motoarele de cautare.

Cu totii efectuam interogari pe Google pentru a gasi acel bun de care avem nevoie: produse cosmetice, restaurante, moda sau o agentie SEO care va ajuta sa va pozitionati afacerea. Orice tip de nevoie pe care o puteti imagina este gasita pe internet.

Cand efectuam aceste cautari in Google, incepem sa vedem diferitele rezultate care apar, salvand preferinta si facand clic pe cele care se afla pe primele pozitii. A te regasi in acele prime pozitii pentru anumite cuvinte cheie este obiectivul unei agentii SEO. Agentia SEO este formata dintr-un grup de experti care se concentreaza pe lucrul la pozitionarea organica a unei pagini web pentru a-si imbunatati pozitia pe paginile de rezultatele motorului de cautare (SERP). Prin urmare, pozitionarea organica in motoarele de cautare este unul dintre pilonii fundamentali ai oricarui site web, dar stim sa alegem cea mai buna agentie SEO pentru a atinge acest obiectiv?

Acestea sunt 3 caracteristici de baza pe care trebuie sa le aiba o agentie SEO:

– Echipa specializata: Profilul unui expert SEO este foarte larg, acesta trebuie sa aiba cunostinte de marketing, notiuni de programare web, analytics, CRO, baze de date, cercetare de piata, link building etc.

– Proiectie: Agentii SEO care dainuie in timp si ofera un serviciu de calitate, se actualizeaza constant, oferind un serviciu si o strategie adaptata fluctuatiilor pietei si algoritmului Google.

– Investitie in instrumente: Nu toate agentiile sau profesionistii SEO pot accesa gama larga de instrumente oferite de sectorul de pozitionare organica; Semrush, Ahrefs, Keywordtools, Botify, Google Analytics etc. Multe dintre aceste instrumente presupun o investitie mare lunara si anuala, asa ca trebuie sa gasim acele agentii SEO care sa aiba cat mai multe.

Pozitionarea organica in Google este un proces lent, care necesita munca si optimizare constanta. Agentiile SEO sunt responsabile de aceasta functie, pe langa faptul ca sunt mereu informati si constienti de posibilele modificari pe care Google le face in algoritmul sau. Functia sa este orientata catre vizibilitatea ta, obtinerea de trafic catre site-ul tau web si situatia in primele rezultate in cautari organice.

Munca profesionala a unui SEO se concentreaza in principal pe asigurarea faptului ca site-ul  web obtine cele mai bune rezultate de clasare in motoarele de cautare. Fiecare agentie SEO va lucra diferit, asa ca fiecare isi va indeplini propria strategie pentru atingerea obiectivului dorit. Exista o serie de caracteristici pentru a sti daca agentia este cu adevarat compromisa sau nu.

In primul rand, va va oferi un buget si o strategie pe masura pentru proiectul vostru, va va vorbi clar si precis, astfel incat sa intelegeti fiecare dintre actiunile care trebuie efectuate si  pentru a le putea intelege, va mentine contact constant cu voi, deoarece este vorba despre propriul proiect, vor implementa doar acele actiuni de care are nevoie site-ul vostru, vor emite rapoarte periodice si vor fi facute modificari si adaugari de noi cuvinte cheie ori de cate ori este necesar.

Angajarea unei agentii SEO va ajuta sa cresteti semnificativ vizibilitatea site-ului. Pentru o companie, angajarea unei agentii SEO, inseamna cresterea numarului de vizite si clienti, cresterea vanzarilor si recunoasterea marcii. Pe de alta parte, este o modalitate buna de a obtine crestere fara a fi nevoie sa recurgeti la publicitate invaziva, deoarece face parte dintr-o strategie bazata pe imbunatatirea si actualizarea calitatii continutului, a web-ului si a utilizarii cuvintelor cheie. O campanie de  Optimizare SEO by ITeXclusiv poate oferi rezultate satisfacatoare mai repede decat isi imagineaza clientii!

Alegerea unei agentii SEO bune este cu adevarat importanta, deoarece este vorba despre a va impulsiona afacerea pentru a avea o pozitie buna pe web.

Dar, de ce aspecte ar trebui sa tinem cont atunci cand alegem cea mai buna agentie SEO pentru proiectul nostru? Nu toate agentiile sunt pregatite sa ofere un serviciu SEO la nivelul obiectivelor voastre, asa ca trebuie sa tineti cont de cateva puncte esentiale:

– O echipa SEO profesionista si multidisciplinara cu experienta si traiectorie anterioare.

– Acestea trebuie sa dispuna de mijloacele si instrumentele necesare pentru executie si masurare.

– Analiza rezultatelor, transmiterea de rapoarte periodice si monitorizarea proiectului.

– Proiect in continua miscare. Ei trebuie sa ofere dinamism si optiuni pentru a va scala afacerea in toate acele directii care va pot oferi un profit.

O agentie SEO ar trebui angajata atunci cand i se cere sa aiba o prezenta web optimizata si intentionata pe platformele digitale, in situatiile in care se cere sa poata atrage vanzari sau clienti prin web.

SEO ne ajuta intr-o mare masura sa ne pozitionam in fata acelor oameni care cauta, sunt interesati si doresc produsele sau serviciile noastre. Este cea mai eficienta modalitate de a obtine clienti noi prin intermediul platformelor web.

Prin urmare, in momentele in care trebuie sa aveti mai multi clienti, mai multa interactiune si o relevanta mai buna in motoarele de cautare, este in acele cazuri cand este momentul sa angajati o agentie SEO.

In ziua de astazi mediul online este extrem de competitiv, iar o afacere la inceput de drum are nevoie de cunostiintele unei agnetii de marketing precum ITeXclusiv !

Despre admin 6584 de articole
Nicolae Silade, poet și jurnalist

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.