Timișoreana: parteneriat cu Federația Română de Fotbal pentru Cupa României

Urmărește-ne pe Telegram și Google News

Brand-ul cu cea mai îndelungată tradiție din portofoliul Ursus Breweries, Timișoreana, anunță continuarea parteneriatului început în 2006 cu Federația Română de Fotbal pentru Cupa României. Astfel, Timișoreana duce povestea fotbalului românesc mai departe alături de Cupa României și continuă, de peste 16 ani, să fie aproape de suporterii din toată țara la cele mai memorabile meciuri.

Timișoreana, berea cea mai iubită de români, duce mai departe povestea fotbalului românesc, sustinând Cupa României. Am ales să continuăm acest parteneriat din pasiune pentru sportul rege, dar și din apreciere pentru milioanele de fani care își susțin neobosit echipele preferate, la bine și la greu. Pentru Timișoreana, ei reprezintă o forță a binelui alături de care suntem onorați să ne aflăm,”

a declarat Iulia Andreșoiu, Vicepreședinte Marketing Ursus Breweries.

„Timișoreana, un brand autohton cu o reputație deosebită, este unul dintre cei mai mari susținători ai fotbalului românesc, un partener de tradiție. Pentru noi este o recunoaștere a unei relații de parteneriat cu un prieten vechi, cu un susținător al fotbalului. Timișoreana înțelege fotbalul și suporterii și împărtășește valorile pe care le promovează Federația Română de Fotbal. Este o bucurie că acest parteneriat va continua, după ce Cupa României a fost reinventată, prin acest nou format competițional, modern, mult mai atractiv și mai dinamic, având ca scop și îmbunătățirea nivelului de joc și întărirea relației cluburilor cu proprii suporteri. Timișoreana va contribui în continuare la creșterea acestei competiții de tradiție în anii următori alături de cluburile participante și suporterii acestora,” a spus Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal. 

Timișoreana, berea cu cea mai îndelungată tradiție în România, unește gusturile românilor de peste 300 de ani. Pentru Timișoreana, suporterii sunt vector al binelui din fotbal, iar la fiecare meci sunt milioane de români care urmăresc cu pasiune spectacolul oferit de echipele preferate. În ultimii ani, Timișoreana a desfășurat o serie de campanii menite să aducă fotbalul mai aproape de suporterii români precum „Meciul de Legenda” (2010, 2014, 2015), „Împreună trăim fotbal” (2019) și „Cupa Suporterilor”  (2021), toate strâns legate de susținerea Cupei României.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.