O nouă ședință ordinară a Consiliului Local Lugoj va avea loc joi, 18 aprilie 2019, de la ora 14. Pe ordinea de zi se află 8 proiecte de hotărâri inițiate de primarul Francisc Boldea și 2 de consilierii locali Iosif Crăciunescu & Doris Daiana Bondoc:
♦ Solicitarea către Guvernul României de emitere a unei hotărâri pentru transmiterea din domeniul public al Statului Român și din administrarea Ministerului Apărării Naționale în domeniul public al Municipiului Lugoj, județul Timiș a unei părți din imobilul 1252 situat în municipiul Lugoj, str. Timișorii nr. 124;
♦ Neexercitarea dreptului de preemțiune pentru achiziționarea imobilului situat în municipiul Lugoj, Piața I. C. Drăgan nr. 9;
♦ Aprobarea acordării normei de hrană pentru personalul din cadrul Direcţiei Poliţia Locală Lugoj;
♦ Aprobarea agendei acţiunilor sportive pe anul 2019, cofinanţate din bugetul local capitolul 67.02 – „Cultură, recreere şi religie”, subcapitolul 05.01 „Acţiuni sportive”;
♦ Aprobarea agendei acţiunilor cultural – educative pe anul 2019 cofinanţate din bugetul local;
♦ Aprobarea agendei manifestărilor culturale din anul 2019 a Casei de Cultură a Municipiului Lugoj;
♦ Aprobarea indexării nivelurilor impozitelor și taxelor locale care constau într-o anumită sumă în lei sau care sunt stabilite pe baza unei anumite sume în lei, a taxelor speciale precum și limitele amenzilor care se fac venit la bugetul local, aplicabile în anul fiscal 2020;
♦ Stabilirea impozitelor şi taxelor locale, precum și a taxelor speciale pentru anul 2020;
♦ Aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2019 al S.C. „Meridian 22” S.A. Lugoj;
♦ Aprobarea organigramei și a statului de funcții ale S.C. „Meridian 22” S.A. Lugoj.
Alex BARANYAI
Descoperă mai multe la Actualitatea Online
Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.
Lasă un răspuns