Proiectele de desființare a mai multor instituții din Lugoj pe ordinea de zi a ședinței Consiliului Local Lugoj

Urmărește-ne pe Telegram și Google News

Pentru că suntem cenzurați pe Facebook,
ne poți citi pe
Telegram și Google News

Consilierii locali lugojeni se întâlnesc în ședință luni, 27 iunie 2022. Pe ordinea de zi, se regăsesc și proiectele de desființare a mai multor servicii și instituții de cultură din Lugoj, proiecte inițiate de Primarul Municipiului Lugoj. 

Iată-le:

♦ 12. Proiect de hotărâre privind desființarea Serviciului public de administrare a Cinematografului „Bela Lugosi” și a bazelor de agrement, aflat în subordinea Consiliului Local Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;

♦ 13. Proiect de hotărâre privind desființarea Serviciului public sere și zone verzi, din subordinea Consiliului Local Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;

♦ 14. Proiect de hotărâre privind desființarea Serviciului public desfacere piețe, târguri și oboare, aflat în subordinea Consiliului Local Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;

♦ 15. Proiect de hotărâre privind desființarea Serviciului Salubrizare al municipiului Lugoj, aflat în subordinea Consiliului Local al Municipiului Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;

♦ 16. Proiect de hotărâre privind desființarea Casei de Cultură a municipiului Lugoj, aflată în subordinea Consiliului Local al Municipiului Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;

♦ 17. Proiect de hotărâre privind desființarea Galeriei de Artă, aflată în subordinea Consiliului Local Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;

♦ 18. Proiect de hotărâre privind desființarea Școlii de Arte  „Remus Tașcău”, aflată în subordinea Consiliului Local Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj.

Conform acestor proiecte de hotărâre, instituțiile menționate se vor desființa, începând din 01.09.2022. Personalul tehnic va fi preluat în termen de 60 de zile, începând cu 01.07.2022, de către Aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Lugoj.

Funcțiile de conducere și o parte din cele de execuție, ocupate sau vacante, care nu se mai regăsesc în Aparatul de specialitate al Primarului vor fi desființate. Patrimoniul instituțiilor va fi preluat de către Unitatea Administrativă a Municipiului Lugoj.

Iată ordinea de zi cu cele 21 de proiecte de hotărâri:

I. Proiecte de hotărâri:

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare și desfășurare a traficului greu în unitatea administrativ – teritorială Municipiul Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  2. Proiect de hotărâre privind acordarea “Trusoului pentru nou- născut” sub formă de tichete valorice. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  3. Proiect de hotărâre privind ajustarea tarifului practicat de S.C. „Meridian 22” S.A. Lugoj – în insolvență, in insolvency, en procedure collective, la serviciul public de canalizare – epurare. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea protocolului de colaborare între Municipiul Lugoj și Asociația “Zi de bine” pentru realizarea proiectului “ Plantați în amintire” Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea protocolului de colaborare cu Administrația Bazinală de Apă Banat prin Sistemul de Gospodărire a Apelor Timiș pentru realizarea lucrărilor de reamenajare (decolmatare – consolidare) a insulei din cartierul Cotul- Mic, situată între malurile cursului de apă Timiș, loc. Lugoj, județul Timiș Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  6. Proiect de hotărâre privind însușirea Raportului de evaluare al imobilelor  – construcții, aparținând Bazei de agrement “Insula Cotu – Mic” Iniţiator: Viceprimarul Municipiului Lugoj;
  7. Proiect de hotărâre privind stabilirea oportunității vânzării prin licitație publică a unor terenuri situate în municipiul Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  8. Proiect de hotărâre privind modificarea denumirii unor obiective din Programul de investiții al anului 2022. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  9. Proiect de hotărâre privind trecerea din domeniul public în domeniul privat al Municipiului Lugoj a terenului înscris în C.F. nr. 408973. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  10. Proiect de hotărâre privind atestarea apartenenței la domeniul public al municipiului Lugoj a  imobilului-teren cu destinația drum, înscris în C.F. 416839 Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  11. Proiect de hotărâre privind unele măsuri pentru reglementarea activității societății ,,APA-CANAL LUGOJ” S.R.L. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  12. Proiect de hotărâre privind desființarea Serviciului public de administrare a Cinematografului „Bela Lugosi” și a bazelor de agrement, aflat în subordinea Consiliului Local al Municipiului Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  13. Proiect de hotărâre privind desființarea Serviciului public sere și zone verzi, din subordinea Consiliului Local al Municipiului Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  14. Proiect de hotărâre privind desființarea Serviciului public desfacere piețe, târguri și oboare, aflat în subordinea Consiliului Local al Municipiului Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  15. Proiect de hotărâre privind desființarea Serviciului Salubrizare al municipiului Lugoj, aflat în subordinea Consiliului Local al Municipiului Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  16. Proiect de hotărâre privind desființarea Casei de Cultură a municipiului Lugoj, aflată în subordinea Consiliului Local al Municipiului Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  17. Proiect de hotărâre privind desființarea Galeriei de Artă, aflată în subordinea Consiliului Local al Municipiului Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  18. Proiect de hotărâre privind desființarea Școlii de Arte „Remus Tașcău”, aflată în subordinea Consiliului Local al Municipiului Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  19. Proiect de hotărâre aprobarea organigramei și a statului de funcții ale Clubului Sportiv Municipal Lugoj, din subordinea Consiliului Local al Municipiului Lugoj;
  20. Proiect de hotărâre privind modificarea organigramei și a statului de funcții ale aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
  21. Proiect de hotărâre privind aprobarea începerii procedurii pentru vânzare a unui teren situat în municipiul Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj.

II. Probleme ale Comisiilor de specialitate.

III. Diverse.

 

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.