Ponturi de optimizare pe care le face o agenție PPC expertă

https://burst.shopify.com/photos/office-woman-hands-on-report?c=office

O agenție PPC expertă îți oferă soluții pentru a obține rezultate mai rapide și mai performante în mediul online, în urma unei căutări sau a interesului prezentat de către un potențial client pentru un anumit produs/serviciu al tău. 

Astfel, optimizările realizate de o agenție PPC îți pot aduce următoarele beneficii:

  • Un timp scurt de așteptare a rezultatelor pozitive;
  • Un cost pe conversie îmbunătățit semnificativ;
  • O rentabilitate a cheltuielilor (ROAS) mult mai bună.

Optimizările pe care le realizează o agenție PPC profesionistă sunt reprezentate de crearea și implementarea următorilor pași:

1. Vizualizarea micro-conversiilor

Observă unde se blochează (ies de pe pagină) lead-urile înainte de a realiza acțiunea finală setată.

Micro-conversiile se referă la timpul petrecut pe site, cât de mult se dă scroll, sau ce elemente din formular sunt completate.

2. Întocmirea paginilor de destinație reprezentative

Pagina de destinație este foarte importantă deoarece este locul unde ajunge lead-ul după ce face clic pe anunț. În aceste condiții este esențial să se realizeze o pagină care atrage, care are exact ce s-a arătat sau comunicat în anunț, care să comunice cât mai simplu ceea ce trebuie să realizeze potențialul client.

De exemplu: să i se arate imaginea și informația despre produsul sau serviciul comunicat anterior, să includă o descriere mai detaliată și mai atractivă, să i se spună lead-ului că trebuie să adauge în coș sau că trebuie să completeze formularul de contact etc.. 

3. Observarea contextului în care se realizează clicurile și conversiile

Atunci când se pornește o campanie PPC se ia în considerare și contextul: zi, oră, evenimente până când s-a dat clic sau s-a realizat conversia.

Trebuie să analizezi toate elementele privind contextul pentru a înțelege când este mai bine să arăți anunțurile pentru a nu cheltui bugetul într-un mod greșit.

4. Realizarea anunțurilor directe

Anunțurile PPC trebuie să fie specifice și scurte. Cu cât informațiile sau oferta este mai clară și mai evidentă, cu atât mai bine.

De exemplu, în loc să spui „reduceri mari”, specifică un procentaj exact, „40% reducere”, sau pune prețul vechi tăiat, iar prețul nou cu o culoare care iese în evidență: „preț 1.500 lei  700 lei” (prețul vechi era de 1.500 lei, iar acum prețul este de 700 lei).

În plus, adaugă elemente call-to-action (îndemn la acțiune), precum: „clic aici”, „abonează-te”, „înregistrează-te”, „trimite formularul”, „comandă” etc.

5. Conectarea cu persoanele care au interacționat cu afacerea ta

Interacționarea cu tine se referă la:

– site: vizitare, completare parțială formular, adăugare produse în coș dar a ieșit de pe pagina fără să finalizeze comanda etc.

– aplicație: a descărcat aplicația, s-a înregistrat, urmărește sau nu informațiile din aplicație etc.

– rețeaua de Social Media: a dat like sau follow la pagină, a dat like sau a comentat la o postare, te-a abordat pe Messenger etc..

Tuturor acestor persoane poți să le faci remarketing pentru a atinge nivelul de conversie pe care îl dorești.Toate aceste optimizări pe care le face o agenție PPC expertă au ca rezultat sporirea performanței fiecărei campanii create. Fiecare instrument de raportare contează și te ajută în a cerceta în amănunt performanța anunțurilor. Iar în final după o optimizare corectă să obții conversiile așteptate.

Urmărește-ne pe Telegram și Google News

Fii primul care își dă cu părerea!

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.