Hella România a ajuns deja la 3.700 de angajaţi. Fabrica de la Lugoj se extinde

Pe piaţa din România, compania şi-a început activitatea în anul 2005. În prezent, HELLA România înseamnă trei unităţi de producţie localizate în Timişoara, Arad şi Lugoj, un centru administrativ de servicii corporate în Timişoara şi trei centre de proiectare şi dezvoltare în Craiova şi Timişoara. În toate acestea lucrează astăzi aproximativ 3.700 de angajaţi. După 12 ani de dezvoltare stabilă şi continuă, HELLA România generează vânzări anuale de peste 500 milioane de EURO din activităţile sale complexe.

„Ţinând cont de megatrendurile din industria globală, focusul principal al operaţiunilor curente şi viitoare din România este cu precădere în zona ma­nagementului energiei în automobile. În următorii ani, ne aşteptăm să continuăm trendul ascendant al cifrei de afaceri, coroborat cu creşterea încărcării spaţiilor de producţie existente. În cazul fabricii din Arad, la începutul acestui an, am finalizat investiţiile în dublarea capacităţii de producţie, având în vedere şi investiţii viitoare în linii de producţie cu un grad înalt de auto­matizare. În ceea ce priveşte atractivitatea noastră în piaţa muncii, îmi doresc să convingem pe mai departe şi pe cât mai mulţi colegi despre mediul de lucru deschis / colaborativ / bazat pe relaţii umane şi profesionalism”, a precizat Gelu Murariu, manager general HELLA România, responsabil de divizia Electronics.

O latură cu tradiţie pentru businessul HELLA România este producţia de echipamente de iluminat, care are loc în fabrica din Lugoj unde, de peste 10 ani, angajaţii implementează cu success cele mai noi tehnologii, adaptate la schimbările rapide din industria automotive.

„Unitatea de producţie din Lugoj reprezintă un business integrat bine conturat pe zona operaţională, dar şi pe partea de proiectare şi dezvoltare, permiţând un nivel de autonomie crescut pe toate funcţiunile de tip design mecanic, optic, electronic, hardware şi functional safety. Pasiunea şi profesionalismul colegilor noştri, precum şi grija companiei de a investi continuu în pregătirea oamenilor săi, ne-au transformat într-un centru de competenţă design & development pentru tot ce înseamnă girofaruri la nivel global. Mai mult, această abordare ne-a ajutat ca, în 10 ani de activitate, să devenim un lider în zona de Special Applications şi să generăm o creştere impresionantă de personal, deoarece, în 2018, marcăm extensia fabricii cu încă 11.000 mp de clădiri şi atingem borna de 1.000 de angajaţi”, a declarat Alin Ţăpîrdea, manager general HELLA România, responsabil de divizia Special Applications.

Sub motto-ul „We partner with talented people and support their passion for technology and innovation”, HELLA România continuă ascensiunea pe un drum de succes pe piaţa automotive din ţară, angrenând specialişti şi profesionişti din toate domeniile, dar şi studenţi şi absolvenţi aflaţi la început de carieră, într-o companie care se bazează pe stabilitate, comunicare şi tehnologii inovatoare pentru viitor.           

Nicolae SILADE

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.