Fashion Days își schimbă „outfitul”: o nouă poziționare, o nouă identitate, un nou Fashion Days

Urmărește-ne pe WhatsApp | Telegram | Google News

Fashion Days își schimbă „outfitul” – o nouă poziționare, o nouă identitate, un nou Fashion Days

  • Fashion Days, destinația alegerilor nelimitate în materie de fashion
  • Noua poziționare Fashion Days vine ca urmare a unui amplu studiu de consum

București, 27 aprilie – Fashion Days, liderul regional al pieței de online fashion shopping, anunță finalizarea unui amplu proces de rebranding, marcat prin lansarea unei noi platforme de comunicare, ce vorbește despre noua sa filozofie: alegeri nelimitate de fashion.

Noul Fashion Days își păstrează atuurile de până acum, dar promite experiențe noi, menite să accentueze avantajul brandului în materie de posibilități de cumpărare: accesibilitatea. Pentru că fashion nu înseamnă doar o etichetă, ci și bucuria explorării unor noi stiluri.

Schimbarea brandului Fashion Days este una completă și include o nouă poziționare, un nou logo și o identitate vizuală dinamică, toate traduse prin intermediul unei campanii-manifest: „Îmbracă-te pentru viața pe care o dorești”.

Noua filozofie Fashion Days vine ca urmare a unui amplu studiu realizat de Ipsos Interactive Services, anul trecut. Timp de 4 luni, respondenții, clienți de fashion online și offline, au descris propriile viziuni asupra shoppingului online. Concluziile au fost capitalizate, apoi, în construirea unei noi identități pentru brandul Fashion Days.

În culisele noului Fashion Days

Echipa Fashion Days lucrează permanent pentru a se adapta dorințelor și așteptărilor vizitatorilor săi, astfel că era natural ca și procesul complex de rebranding să se bazeze tot pe feedback-ul clienților. Studiul realizat anul trecut a creionat o imagine clară a segmentului de fashion shopping în România.

Majoritatea respondenților au declarat că își cumpără haine, încălțăminte și accesorii pentru că se simt bine făcând asta și nu dintr-o necesitate imediată. Aleg să facă shopping în mediul online pentru că astfel au sentimentul de apartenență la grup, își pot exterioriza optimismul și personalitatea prin varietatea mare de opțiuni, se diferențiază de ceilalți și pot demonstra că merită ce este mai bun. Practic, vor să exploreze și să experimenteze stiluri vestimentare, pentru a le descoperi pe cele care îi fac să simtă că trăiesc viața pe care și-o doresc.

Criteriile care îi conving să cumpere fashion online sunt reflectate deja de Fashion Days: calitatea superioară a fotografiilor de prezentare a produselor, navigarea ușoară pe site, verificarea coletului la livrare, posibilitatea de a returna ușor, secțiunea de întrebări și răspunsuri, precum și newsletterele personalizate.

„Rezultatele acestui studiu nu au fost o surpriză, ci mai degrabă o confirmare a ceea ce știam deja: faptul că Fashion Days este pe drumul cel bun, dar că un refresh este util. Noul Fashion Days îi încurajează pe exploratori și pe toți cei care privesc shoppingul online de fashion ca pe un prilej prin care își pot exprima personalitatea. Platforma noastră le oferă, în momentul de față, alegeri nelimitate de stiluri, trenduri, culori sau mărimi, pentru orice vârstă, sex sau job. Hainele vorbesc despre noi și aspirațiile noastre, așa că inovarea, reinventarea sau, pur și simplu, explorarea sunt cuvintele care vor defini experiența pe Fashion Days”, spune Robert Berza, General Manager Fashion Days.

O nouă identitate vizuală

Pentru a ajunge la noua platformă care va susține comunicarea brandului în următorii ani, în România, Bulgaria și Ungaria, echipa Fashion Days a lucrat îndeaproape cu agenția de branding Storience. În procesul de rebranding, angajații Fashion Days din toate cele 3 țări în care este prezentă compania au contribuit prin propriile viziuni despre ce înseamnă fashion shopping-ul online și cum ar trebui să evolueze Fashion Days.

În urma unei analize interne și a unui workshop de definire a brandului, Storience și Fashion Days au conturat un nou set de valori care să ajute brandul să devină mai prietenos, mai deschis și mai apropiat vizitatorilor platformei. Este, de altfel, o continuare naturală a direcției de comunicare pe care brandul a avut-o în ultimii ani. Echipa Storience a dus mai departe conceptul și a creat o nouă identitate vizuală, deschisă, dinamică și în ton cu dorința de a transforma Fashion Days într-o destinație ce oferă experiențe nelimitate de fashion.

„Noua identitate vizuală Fashion Days vorbește despre bucuria descoperirii și urmărește să apropie brandul de cumpărător – unul dintre obiectivele procesului de rebranding. Fața zâmbitoare din simbol este, de fapt, o monogramă (inițialele brandului – FD) rotită la 90 de grade, care prinde viață prin variații ale mimicii, redate în animații și alte materiale de comunicare. Noile valori Fashion Days vorbesc despre ce presupune să fii pe val – să inovezi, să ai curaj, agilitate, pasiune și să nu uiți să te și distrezi”, a spus Adriana Liuțe, Managing Partner al Storience.

Noul logo Fashion Days este însoțit de un stil vizual care folosește colțuri de rame pentru a evidenția imagini și mesaje.

Îmbracă-te pentru viața pe care o dorești”

Noua platformă Fashion Days va defini punctul central al comunicării brandului pe termen lung, iar un prim pas este lansarea campaniei de tip manifest, „Îmbracă-te pentru viața pe care o dorești”. Campania se adresează celor care vor să iasă în evidență sau doar să se simtă bine în hainele pe care le poartă, care se îmbracă pentru un office job sau pentru job-ul pe care îl fac de acasă, care își aleg haine pentru corpul pe care îl au sau pentru cel pe care și-l doresc sau care vor doar să petreacă timp cu familia și prietenii.

Ideea creativă a campaniei aparține agenției McCann România, alături de care Fashion Days vrea să-și încurajeze clienții să aleagă hainele care-i fac să simtă că trăiesc viața pe care și-o doresc. Atitudinea se regăsește, de altfel, în spotul TV, dezvoltat de către departamentul de creație și producție Fashion Days, împreună cu McCann România și casa de producție Abis Studio. Clipul a fost filmat de Iulian Moga, regizor, și Alex Gâlmeanu, DOP al producției, care a realizat și pictorialele sezonului, în calitate de fotograf al campaniei.

Noua campanie de comunicare Fashion Days va beneficia de un plan 360 în toate cele trei țările în care activează: de la TV, online, print și până la activări multiple în social media.

 

Echipa Fashion Days

Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer

Teodora Șaguna, Head of Brand Marketing & PR

Iulia Sas, Creative Director

Ionela Grigore, Brand Manager

Raluca Monac, Content Marketing Manager

Denna Cojocariu, Copywriter

Anca Giupana, Head of Content Production

Cătălina Ivan, Stylist & Studio Coordinator

Ana Popa, Stylist

 

Echipa McCann Romania

Adriana Pașcan – Group Creative Director

Cristina Calota – Senior Copywriter

Denisa Armașu – Senior Copywriter

Ionuț Coandă – Art Director

Luciana Duma – VP Strategy

Beatrice Iftimi – Chief Growth Officer & Head Of Business

Corina Toma – Senior Account Manager

Madalina Udrea – Account Executive

 

Regizor: Iulian Moga

DOP: Alex Gâlmeanu

Fotograf: Alex Gâlmeanu

Muzica: Start a Fire – Gyom

 

Casa de producție: Abis Studio

Producător: Mariana Andrieșcu

Echipa Storience

Adriana Liuțe – Managing Partner

Ioana Proca – Brand Consultant & Partner

Ovidiu Pop – Senior Brand Designer

Raluca Ciubotaru – Graphic & UX Designer

DESPRE FASHION DAYS

De peste 8 ani, Fashion Days este destinația online ce oferă experiențe nelimitate de fashion celor peste 700.000 de clienți din România, Bulgaria și Ungaria. Compania pune la dispoziția tuturor o selecție vastă de piese vestimentare, încălțăminte și accesorii pentru femei, bărbați și copii de la branduri internaționale de top precum United Colors of Benetton, Guess, Le Coq Sportif, Pepe Jeans, Desigual, Zee Lane, Diesel, Calvin Klein, Nike, Esprit, Love Moschino, Next, Mango, Napapijri, Sport Max, Fossil, Max&Co, Ted Baker și multe altele.

Fashion Days oferă servicii cu valoare adăugată precum retur gratuit, verificarea coletului la livrare, dar și opțiuni diversificate de livrare, precum cea prin curier sau în peste 500 de oficii ale Poștei Române. De asemenea, clienții se bucură de achiziționarea rapidă a produselor prin aplicația mobilă și de posibilitatea introducerii articolelor dorite în secțiunea FAVORITE. De asemenea, aceștia pot plăti sigur, ușor și rapid prin opțiunea Pay by Click ce salvează datele cardului pentru a efectua instant plata comenzii sau pot alege opțiunile de plată în rate, disponibile cu partenerii bancari.

AL PRESS

Despre admin 6555 de articole
Nicolae Silade, poet și jurnalist

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.