Cum pot fi reorganizate unele birouri de inchiriat pe timpul pandemiei cu Coronavirus?

Share Button

Persoanele care cauta birouri de inchiriat in Bucuresti pentru a-si extinde afacerea in conditiile pandemiei cu virusul Covid 19 trebuie sa stie ca nimic nu va mai arata ca inainte, niciun birou nu va mai fi organizat la fel ca inainte de aparitia acestui virus si ca angajatii trebuie sa respecte masuri de siguranta si protectie foarte importante.

Pentru cei care nu pot sa isi lase angajatii sa lucreze remote, de acasa, exista varianta reorganizarii birourilor inchiriate astfel incat sa nu fie predispusi imbolnavirii cu virusul Covid 19 sau raspandirii acestuia intre angajati.

Schimbari aparute in unele birouri de inchiriat pe durata pandemiei cu Coronavirus

Chiar daca starea de urgenta a trecut, iar cea de alerta se mentine, insa cu restrictii mult mai putine ca numar, reprezentantii companiilor care opteaza pentru birouri de inchiriat trebuie sa tina cont de unele masuri de distantare, igienizare si de reorganizare a birourilor astfel incat intre angajati sa se pastreze o distanta de 2 metri.

Crearea unei bariere din HPL antibacterian intre birouri, pastrarea distantei de 2 m intre angajati si igienizarea recircularii aerului sunt principalele masuri pe care le pot lua reprezentantii companiilor. In capitala, in cladirile moderne de birouri sunt 300000 de angajati care lucreaza, iar cei mai multi circula pana la birou cu metroul sau cu alte mijloace de transport foarte aglomerate, expunandu-se astfel infectarii cu virusul Covid 19.

Cel mai probabil, companiile vor alege ca angajatii sa poarte masca si manusi, sa monteze in birourile de inchiriat zone de igienizare in care sa existe gel igienizant si alte metode de curarare. Zonele de spalat pe maini sunt la fel de importante, mai ales in cazurile in care toaletele se impart, fiind spatii de co-working.

Avantajele inchirierii unor spatii de birouri clasa A

Inchirierea unei cladiri de birouri clasa A reprezinta o alegere foarte buna a companiilor, atat in perioada pandemiei cu virusul Corona, cat si in restul timpului. Cladirile de birouri de inchiriat incadrate in clasa A sunt imobile care indeplinesc cerintele chiriasilor, uneori cerinte foarte drastice si exigente foarte mari.

Birourile incadrate in clasa A dispun de suficient de mult spatiu pentru ca angajatorii sa il poata rerganiza astfel incat sa permita distantarea angajatilor cu minim 2 metri. De asemenea, aceste cladiri dispun nu numai de finisaje de buna calitate, ci si de un sistem modern de aerisire care permite circulatia corecta a aerului in incaperi.

De asemenea, birourile incadrate in clasa A sunt flexibile in compartimentare si dispun de surse de energie neintrerupte, fie si complementare. Serviciile de paza asigura intrarea in cladire numai a persoanelor autorizate, angajati si manageri, eliminand riscul contaminarii cu virusul Covid.

Nu in ultimul rand, in perioada pandemiei cu virusul Corona se recomanda inchirierea spatiilor de birouri incadrate in clasa A pentru ca exista suficiente locuri de parcare astfel incat angajatii sa nu mai fie nevoiti sa imparta acelasi autoturism sau sa vina cu mijloacele de transport in comun la serviciu, expunandu-se astfel riscului de a contacta acest virus.

235

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.