
Primăria Municipiului Lugoj anunță că, începând cu data de 17 februarie, comercianții de flori, mărțișoare, felicitări și decorațiuni specifice zilelor de 1 și 8 Martie pot depune cererile pentru emiterea avizului de comerț stradal.
Cererile se pot depune online pe email contact@primarialugoj.ro sau la registratura Primăriei Municipiului Lugoj, camera 7, actele necesare fiind:
- cerere;
- copie BI/CI comerciant;
- copie act firmă (certificat unic de înregistrare și certificat constatator registrul comerțului);
- certificat/carnet producător pentru producătorii de flori.
Taxele vor fi următoarele: taxa de autorizare 60 lei și taxa de ocupare domeniu public 3 lei/mp./zi pentru suprafețe cuprinse între 1-5 mp și 1 leu/mp./zi pentru suprafețe mai mari de 5 mp.
În acest an comercializarea se va desfășura în mod organizat, fiecare amplasament urmând să fie marcat de către reprezentanții Primăriei Municipiului Lugoj. Astfel, au fost aprobate următoarele locații:
I. Piaţa „I.C. Drăgan”, în perioada 25 februarie – 9 martie 2023, între orele 08:00 – 22:00:
– o zonă destinată comerţului cu flori: 25 locaţii în suprafață de 9 mp (3×3) fiecare, respectiv pavilioane albe doar în situația prognozei meteo nefavorabile;
– o zonă destinată comerţului cu mărțișoare, felicitări și decorațiuni specifice de sezon: 25 locaţii, în suprafată de 2 m.p. fiecare (un șevalet obligatoriu și o măsuță opțional).
În p-ța I.C. Drăgan vor fi autorizați doar comercianții înregistrați la ORC Timiș, respectiv producătorii care dețin certificat de producător emis în județul Timiș. Se vor excepta de la regulă studenții/elevii care urmează studii la instituții de învățământ pe raza Municipiului Lugoj și comercianții de flori.
II. Platoul exterior al pieței Agroalimentare „Timișul” în perioada 25 februarie – 1 martie 2023, între orele 08:00 – 22:00:
– o zonă pentru comercializarea de mărțișoare și decorațiuni specifice zilei de sezon pentru comercianții înregistrați în alte județe: 12 locaţii, în suprafată de 9 mp (3×3), fiecare, respectiv pavilioane albe doar în situația prognozei meteo nefavorabile.
Locaţiile vor fi avizate şi stabilite de Biroul Autorizare Activităţi Comerciale din cadrul Primăriei Municipiului Lugoj. Se acordă o singură locaţie pentru fiecare solicitant.
Locurile se vor atribui pe baza cererilor depuse, cu respectarea Regulamentului privind condiţiile de autorizare şi desfăşurare a activităţilor de comercializare a produselor și serviciilor de piață pe raza Municipiului Lugoj, aprobat prin H.C.L. nr. 10/2023.
Lasă un răspuns