Din motive de siguranță medicală, legate de prevenirea răspândirii și infectării cu COVID-19, Casa Județeană de Pensii Timiș anunță că începând cu data de 18.03.2020, pe toată durata decretării stării de urgență, se vor lua următoarele măsuri:
1. Operațiunea de înregistrare a cererilor de deschidere a drepturilor de pensie se va realiza telefonic sau pe e-mail, solicitanții având la dispoziție următoarele date de contact:
Casa Județeană de Pensii Timiș
Pentru cererile de deschidere a drepturilor de pensie națională:
Tel. 0256/308070, 0256/308076; fax: 0256/308082; e-mail: cjp-tm@pensiitimis.ro
Pentru cererile de deschidere a drepturilor de pensie internațională:
Tel. 0256/308077; e-mail: timis.pi@cnpp.ro
Casa Locală de Pensii Lugoj
Tel. 0256/351030; fax: 0256/336227; e-mail: locala.lugoj@cnpp.ro
Ulterior, persoanele vor fi anunțate telefonic/e-mail pentru a se prezenta cu documentația, în original (cartea de muncă, adeverințele privind sporurile permanente și condițiile superioare de muncă și alte documente prevăzute de normele de aplicare a legii) și în copie (actele de stare civilă, carte de muncă etc.), necesară stabilirii drepturilor de pensie, documentație care va fi depusă în plic sigilat la sediul casei de pensii din raza de domiciliu.
Cererea și declarația pentru acordarea categoriei de pensie solicitată pot fi descărcate de pe site-ul Casei Județene de Pensii Timiș – www.pensiitimis.ro, din rubrica „Formulare“.
2. În situația copiilor urmași care împlinesc vârsta de 16 ani și care nu pot face dovada continuării studiilor din cauza suspendării cursurilor școlare, plata pensiei de urmaș se va face fără a fi necesară prezentarea acestei dovezi, urmând ca adeverința doveditoare să fie prezentată în termen de 30 de zile, de la data expirării stării de urgență.
Descoperă mai multe la Actualitatea Online
Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.
Lasă un răspuns