Când se reabilitează centrul Lugojului

Începutul de an i-a prins pe lugojeni tot fără centrul pietonal reabilitat. După ce fostul primar a început lucrările la reabilitarea centrului pietonal al orașului înainte de alegeri, lucrările fiind abandonate când fostul edil a pierdut scrutinul, în prezent locația este în continuare un șantier, la mai bine de un an de la alegeri.

Lugojenii sunt nemulțumiți de modul în care arată centrul orașului, mai ales că până acum noua administrație nu părea că ar fi găsit vreo soluție la problemă.

Lugojeanul.ro a cerut un punct de vedere de la primarul actual, Claudiu Buciu, despre data când preconizează acesta că ar urma să fie reabilitată zona centrală.

„Contractul cu antreprenorul a fost reziliat, la sfârșitul anului trecut fiind preluat și amplasamentul șantierului precum și toate materialele rămase și nepuse în operă. Lugojenii trebuie să știe că, pentru tot ce văd acolo, adică pentru o suprafață de teren decopertată, pentru câțiva stâlpi de iluminat, pentru un gard și pentru câteva țevi, conform contractului încheiat de fosta administrație, am fost obligați să plătim facturi de aproape 1.000.000 de lei”,

a declarat pentru Lugojeanul.ro primarul Claudiu Buciu.

Lucrările la suprafață ar putea reîncepe chiar în acest an, dacă problemele legate de racordările la energie și gaze, și respectiv licitația pentru un nou constructor vor fi rezolvate fără contestații.

n  „Vom reproiecta lucrările de bază”

„Săptămâna viitoare vor începe lucrările de relocare a stâlpului electric și a cablurilor electrice și de date ce impiedicau desfășurarea lucrărilor principale. Estimăm că într-o lună vor începe și lucrările de relocare a țevii de gaz care impiedică, la rândul ei, desfășurarea lucrărilor principale. Apoi vom reloca țevile de apă și canal și vom reface branșamentele. În paralel, vom reproiecta lucrările de bază, astfel încât să eliminăm aberațiile propuse de fosta administrație și să aducem lucrarea la o valoare decentă, pe care ne-o putem permite, având în vedere că finanțarea este asigurată din bugetul local”,

a precizat edilul șef.

n  Primarul le cere scuze lugojenilor pentru disconfortul creat

Buciu a ținut să le ceară scuze lugojenilor pentru situație, precizând că vina nu este în totalitate a administrației actuale.

„Lugojenii sunt îndreptățiți să fie critici la adresa noastră, însă îi rog să nu uite că orice lucrare începută de fosta administrație fie a durat de zece ori mai mult decât era normal, fie nu s-a finalizat, fie s-a finalizat și nu e funcțională. Așadar, și această lucrare, începută prost și la un cost exorbitant, se încadrează în același tipar. Am făcut tot ce este legal posibil să urgentăm lucrurile, să reducem costurile și să ne încadrăm în rigorile legale. Cu toate că nu este vina noastră, vă cerem scuze pentru disconfortul creat, care, din păcate, va mai dura cel puțin până la sfârșitul acestui an și cel mult până în vara viitoare”,

a încheiat Claudiu Buciu.

1 comentariu

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.