Creșterea reputației și a vizibilității brandului sunt principalele obiective de business atât pentru antreprenorii aflați la început de drum, cât și pentru cei care au experiență în conducerea diverselor companii. De ce sunt importante aceste aspecte? Pentru că înseamnă evoluție. Cu cât o companie este mai cunoscută și mai apreciată de diverse categorii de public, cu atât se dezvoltă mai repede și mai ușor.
Cu toate acestea, pe lângă afacerile noi, care abia își consolidează poziția pe piață, sunt și companii cu vechime, care încă nu sunt suficient de vizibile. Deși nu există o rețetă standard a succesului, prin care o companie poate deveni cunoscută, sunt alte metode eficiente de a atinge aceste obiective. În primul rând, aveți nevoie de o strategie complexă în care să includeți metodele și canalele de promovare potrivite afacerii voastre.
Și chiar dacă suntem în era tehnologiei, trebuie să știți că mixul între promovarea online și cea offline este esențial în unele cazuri, mai ales când specificul industriei și publicul țintă îl cere. Dacă vă doriți ca afacerea voastră să capete un plus de vizibilitate, iată 3 sfaturi de care să țineți cont.
Colaborările
Acestea reprezintă cartea de vizită a afacerii voastre. Ca și în cazul angajaților, colaboratorii au rolul de a transmite indirect misiunea și valorile companiei. De aceea, adaptarea “spune-mi cu cine lucrezi, ca sa îți spun cine ești” se potrivește perfect.
Așadar, alegerea cu atenție a oamenilor cu care colaborați vă poate asigura o creștere semnificativă a vizibilității. Prin asocierea cu anumite persoane și companii sau prin recomandările făcute de clienții mulțumiți veți reuși să dezvoltați afacerea și să obțineți rezultatele dorite. Până la urmă, “word-of-mouth” sau publicitatea prin puterea cuvintelor rămâne una dintre cele mai eficiente metode de promovare.
Marketingul online
Această soluție se referă la implementarea strategiilor de promovare prin intermediul canalelor online pe care le aveți la dispoziție. Având în vedere că în 2018 erau 4 miliarde de utilizatori de internet, marketingul online pare o idee excelentă de a comunica cu actuali și potențiali clienți, de a crește vizibilitatea brandului și de a progresa constant. Însă, înainte de a investi tot bugetul în campanii online trebuie să analizați cu atenție profilul și nevoile consumatorilor pentru a găsi canalele pe care publicul vostru țintă le utilizează frecvent.
Odată stabilite canalele de comunicare potrivite, există numeroase opțiuni de promovare, de la campanii SEO și Pay-per-Click până la campanii în Social Media, pe Facebook, Instagram sau YouTube. Partea bună este că se poate face promovare online și cu bugete accesibile, iar rezultatele vor fi pe măsura așteptărilor dacă există un plan de obiective bine pus la punct.
Marketingul offline
Tehnicile de promovare offline vă oferă oportunitatea de a intra în contact direct cu clienți sau potențiali clienți, prin diferite modalități. Pliantele, voucherele sau produsele personalizate, precum și participarea la evenimente și târguri reprezintă experiențe ale consumatorilor cu brandul vostru, dincolo de ecranul telefonului sau al calculatorului.
Totodată, sediul companiei sau mașinile personalizate pot spori vizibilitatea brandului vostru. Fie că trec prin fața sediului sau vă observă mașina în trafic, oamenii vor rămâne în minte cu numele și specificul business-ului. De aceea, aveți grijă la poziționarea și aspectul clădirii în care vă desfășurați activitatea, dar și la design-ul mașinilor. Pentru a atrage mai ușor atenția, optați pentru personalizare cu autocolant auto de calitate, caracterizat printr-o durabilitate ridicată și rezistentă la schimbările climatice.
Așadar, demersurile de îmbunătățire a vizibilității afacerii voastre trebuie să se bazeze pe o strategie și să să fie adaptate publicului vostru. Alegeți cu atenție canalele de promovare, găsiți un mix echilibrat între online și offline și investiți inteligent pentru rezultate de lungă durată.
Sursa foto: https://pixabay.com/en/office-business-paperwork-document-3295556/
Lasă un răspuns