7 moduri în care poți scăpa de durerile de spate

Sursa poza: Vivre Link: https://drive.google.com/file/d/1hxb7MYQXEBlgR8JSiyyS5OEz4ul-sNkr/view?usp=sharing
Share Button

Suferi de dureri sâcâitoare de spate? Din fericire, există metode prin intermediul cărora poți scăpa de ele. Iată care sunt cele mai utile moduri pentru a îndepărta durerile de spate:

Investește într-o saltea de calitate

Pentru o persoană care se confruntă cu dureri de spate, salteaua este o investiție esențială. Pentru că petreci, în medie, aproximativ 7-8 ore întins pe saltea, chiar și poziția în care dormi este extrem de importantă. Salteaua ideală nu trebuie să fie nici excesiv de moale, nici prea tare, pentru a-ți oferi confortul de care ai nevoie. Mai mult, o saltea de calitate nu ar trebui să creeze nici măcar o curbă în linia corpului.

În funcție de preferințele tale și de gravitatea durerilor de spate, poți alege dintre saltelele cu spumă de memorie sau saltele ortopedice speciale, pe care să te odihnești corespunzător. Găsești saltele la Vivre, anatomice și ergonomice, care mențin o poziție corectă a coloanei în timpul somnului și împiedică apariția durerilor de spate. Perna este la fel de importantă, așa că alege un model nici prea înalt și nici prea moale.

Adoptă o poziție corectă în timpul somnului

Felul în care dormi în timpul nopții îți poate afecta starea de spirit, așa că poziția în care te odihnești nu trebuie neglijată. Dacă nu adopți o poziție corectă în timpul somnului, riști să dezvolți afecțiuni ale coloanei și ale gâtului ce pot fi greu de îndepărtat. Astfel, trebuie să știi că dormitul pe spate poate să prevină durerile de gât și de coloană, menținând și fermitatea bustului. Atunci când dormi pe spate, gâtul, coloana și spatele își vor păstra o poziție neutră, deoarece nu formează nicio curbură a corpului. La fel ca dormitul pe spate, dormitul pe o parte previne durerile lombare și este ideal pentru femeile însărcinate.

Realizează câteva exerciții ușoare de întindere

Durerile și spasmele pot fi calmate cu ajutorul unor exerciții ușoare, prin întindere, care grăbesc procesul de vindecare. Stai culcat pe spate, ridică genunchii la piept, pune puțină presiune pe ei, apoi întinde picioarele și relaxează-te. Repetă acest exercițiu de cel puțin 5-6 ori, de fiecare dată când simți că te doare spatele.

Stai corect pe scaun la birou

Dacă lucrezi de la birou, cu siguranță petreci cel puțin 8 ore așezat. Din acest motiv, trebuie să îți asiguri câteva condiții optime de muncă, astfel încât spatele tău să nu aibă de suferit.

Asigură-te că masa și scaunul de birou sunt corect reglate, stai cu spatele drept și cu tălpile pe sol, pentru ca genunchii să fie la același nivel cu bazinul. Cel mai important este să iei o pauză de câteva minute la fiecare oră petrecută pe scaun, pentru a te relaxa. Poți să faci și câteva exerciții ușoare de întindere, astfel încât să elimini presiunea din zona spatelui.

Apelează la serviciile de masaj

Pentru că masajul îți oferă relaxare și reduce contracția mușchilor, oferindu-le flexibilitate, nu trebuie să omiți aceste servicii atunci când simți presiune în zona spatelui. Chiar dacă o oră de masaj nu va vindeca leziuni ale nervilor, mișcările blânde ale specialistului pot reduce efectele unui țesut inflamat.

Ține cont de greutatea genții pe care o porți

În cazul în care geanta sau rucsacul purtat în fiecare zi cântărește peste 10% din greutatea corpului tău, îți poate cauza dureri de spate. Totodată, contează și cum porți un accesoriu mai greu – sunt indicate modelele cu barete lungi, pentru ca trunchiul să aibă o libertate mare de mișcare, sau cele care se poartă pe spate, pentru a distribui egal greutatea pe ambii umeri.

Consumă legume verzi

Consumul de alimente bogate în calciu ajută la menținerea unor oase sănătoase. La acestea se adaugă și cele care conțin vitamina K, ce au un rol major în prevenirea osteoporozei. Se recomandă consumul legumelor verzi, precum broccoli sau spanac. Cu cât oasele sunt mai puternice, cu atât organismul devine mai puternic și poate lupta împotriva apariției durerilor de spate.

Ține cont de sfaturile noastre pentru a scăpa de durerile de spate! Începând cu achiziționarea unei saltele confortabile și până la menținerea unei poziții corecte la birou, toate aceste recomandări te ajuta să fii mai sănătos și mai plin de vitalitate.

363

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.