3 sfaturi pentru organizarea restaurantelor

Urmărește-ne pe WhatsApp | Telegram | Google News

A începe un business în domeniul HO.RE.CA înseamnă multă determinare și curajul de a te arunca în necunoscut. Asta deoarece oricât de multe informații acumulezi înainte de a porni la drum, experiențele din practică te vor învăța mereu ceva nou sau îți vor arăta situații despre care poate nu ai citit. Dar dacă ai ajuns în acest punct al vieții tale și ai devenit antreprenor deținând propriul restaurant, felicitări! Înseamnă că ți-ai dorit mult să desfășori acest business și nimeni nu te va opri.

Totuși, sunt câteva lucruri de care să ții cont la început de drum: cum să gestionezi comunitatea, cum să mediezi conflictele de personal, cum să faci corect inventarul, și în mod regulat, cum să îndeplinești așteptările clienților și multe altele. Toate acestea trebuie făcute în timp ce te asiguri că atât ceea ce se vede în față, cât și ceea ce este în spate funcționează fără probleme. Articolul de față te va ajuta cu 3 sfaturi utile pentru organizarea restaurantului.

3 sfaturi despre cum să gestionezi un restaurant

  • Acordă atenție marketingului. Adesea, una dintre cele mai importante părți în gestionarea unui restaurant, sau a unui business în general, înseamnă a avea o strategie solidă de marketing. Până la urmă ai vrea să ai și clienți noi, nu doar clienți fideli. Rețelele sociale, în special, sunt ideale atunci când vine vorba de marketingul restaurantelor. Este relativ ușor să ai o prezență constantă pe social media. Pentru început, o postare pe săptămână poate fi utilă, însă în timp recomandarea specialiștilor susține 2-3 postări pe săptămână. Dar pe lângă postări, ceea ce mai contează este interacțiunea cu potențialii clienți. Adică oamenii care reacționeaza sau comentează la acele postări. Comunicând cu ei îți arăți interesul față de aceștia și ei pot fi următorii clienți care vin la micul dejun mâine dimineață. Nu uita și de reclamele plătite. Așa ajungi la cei mai mulți oameni.
  • Fii precaut și conștient de fiecare cantitate de produs pe care o are restaurantul. Adică ai grijă să faci un inventar regulat. Pentru că tehnologia evoluează de pe o zi pe alta, sunt de mult timp apuse vremurile în care stocurile se inventariau manual. Astăzi există soluții digitale. Softul pentru gestionarea stocurilor de la Ciel.ro poate fi soluția salvatoare de timp prin care câștigi atât de multe: deții controlul asupra fiecărui produs, gestionezi mai multe puncte de lucru – dacă vrei să crești și să ai mai multe restaurante -; primești rapoarte personalizate pentru orice – prodse, profit, prețuri etc; departamentul de contabilitatea va lucra mult mai ușor cu toate datele generate de soft. În acest articol poți citi mai multe detalii despre ce presupune un asemenea soft și care sunt avantajele.
  • Valorizează angajații și clienții. Până la urmă ei sunt cei de care depinde businessul tău. Pentru angajați oferă diferite bonusuri, organizează ieșiri informale, crează un mediu plăcut la serviciu. Pentru clienți organizează seri tematice, concursuri sau crează pachete promoționale săptămânale / lunare. Orice, numai oferă-le acestora sentimentul de confort, siguranță și arată-le că ceea ce te interesează este starea lor de bine atunci când îți calcă pragul.

Cu siguranță idei, sfaturi și soluții sunt multe. Și de toate te ajută să ții cont. Însă acestea trei sunt cruciale pentru bunul mers al restaurantului. Poți încerca să vezi cum funcționează dacă urmezi sfaturile. Cât de mult te ajută și cine știe? Poate vom auzi că ai devenit cel mai bun antreprenor al tuturor timpurilor.

Sursa foto: freepik.com

Despre admin 6584 de articole
Nicolae Silade, poet și jurnalist

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.