Vrei să obții un job nou pe o poziție de marketing? Iată ce plan să prezinți angajatorului tău!

Urmărește-ne pe Telegram și Google News

Un nou loc de munca este privit ca o gura de aer proaspat de majoritatea romanilor, iar daca ti s-a oferit ocazia de a avansa in compania la care lucrezi trebuie sa stii cum sa profiti de ea. Indiferent ca ti-ai dorit dintotdeauna sa profesezi in marketing si ai studii in domeniu sau ai aceasta oportunitate acum, cu siguranta este nevoie sa cunosti cateva idei si strategii de baza pentru a le putea prezenta angajatorului tau. 

Iata care sunt cele mai bune idei si strategii de marketing!

1. Promovarea online

Nu mai este un secret pentru nimeni faptul ca mediul online s-a dezvoltat extrem de mult in ultimii ani, iar orice business indiferent cat de mic poate beneficia de o vizibilitate foarte mare cu ajutorul platformelor de social media. In primul rand, trebuie sa te gandesti la specificul firmei unde urmeaza sa lucrezi. Este o companie cunoscuta cu multa vechime pe piata si are nevoie de o reimprospatare de imagine, sau este un start-up la inceput de drum? In functie de raspunsul la aceasta intrebare va trebui sa propui cateva idei de marketing.

In ceea ce priveste promovarea online, trebuie sa cunosti mai multe strategii cum ar fi cea a hashtagurilor si impactul vizual al postarilor. De asemenea, reclamele platite si parteneriatele cu vedete, bloggeri si alte persoane cunoscute de catre public sunt o necesitate ca produsele sau serviciile oferite sa devina cat mai vizibile pentru posibili cumparatori.

2. Reutilizeaza informatiile si continutul de pe blogul clientului

Una dintre cele mai bune strategii de marketing este continutul pe care compania il prezinta publicului. Datorita lui orice business este mai bine inteles de catre cititori si se pozitioneaza automat ca expert in domeniu, iar acest fapt duce la cresterea vanzarilor. Totusi, un articol cu adevarat bun si documentat nu este usor de facut. De aceea, reutilizarea continutului deja existent este cea mai buna strategie. Cauta firme care se ocupa cu aceasta parte a marketingului sau oameni pasionati care sa scrie cele mai originale si atractive editoriale.

3. Implica activ comunitatea clientilor

Exista foarte multe companii care isi modifica produsele sau serviciile in functie de preferintele consumatorilor. Acest lucru nu este deloc greu de facut, mai ales ca ai la dispozitie site-urile de socializare. Poti apela la poll-uri si chestionare pentru a cunoaste parerile si ideile cumparatorului. De exemplu, o companie de ceaiuri poate invita utilizatorii sa isi creezi singuri mixurile de ceai, ca mai apoi sa le comande. De asemenea, pot fi  recompensate cele mai creative propuneri!

Este foarte important sa se pastreze o comunicare constanta intre business si client, mai ales daca serviciile ofera programari. Da click aici pentru oferte de SMS, alege cea mai potrivita varianta pentru posibilul tau angajator si propune-i sa o includa in planul viitor de marketing.

Asadar, daca iti doresti sa lucrezi in acest domeniu, informeaza-te cat mai mult cu privire la strategiile de marketing deja existente si incearca sa aduci noi propuneri pentru un plus de originalitate!

Sursa foto: Shutterstock.com

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.