Un mecanic de tren japonez și-a dat în judecată angajatorul după ce a fost amendat cu 56 de yeni pentru că a provocat o scurtă întârziere sistemului național de căi ferate recunoscut pentru punctualitate.
Acum, mecanicul cere 2,2 milioane de yeni (19.407 dolari) drept daune morale pentru stresul prin care a trecut. Mecanicul urma să conducă un tren fără pasageri către stația Okayama, în iunie 2020, însă a mers la peronul greșit.
Când a realizat greșeala, s-a grăbit să ajungă la peronul corect, însă transferul mecanicilor fusese deja întârziat cu două minute, conducând la o întârziere de 1 minut la plecarea trenului, plus o întârziere de 1 minut la menținerea trenului în depou.
JR West l-a amendat inițial pe bărbat cu 85 de yeni, însă a redus amenda la 56 de yeni după ce angajatul a atacat decizia. Mecanicul a refuzat să accepte amenda și a susținut că întârzierea nu a provocat întârzieri și pasagerilor întrucât trenul circula gol.
Sistemul feroviar japonez este faimos pentru punctualitate. În 2017, o companie feroviară și-a cerut scuze pasagerilor după ce un tren de-al său a plecat din stație cu 20 de secunde mai devreme.
Lasă un răspuns