Primăria Municipiului Lugoj se confruntă cu un nou proces, în care sunt implicați 69 de angajați, funcționari publici și personal contractual. Aceș-tia au solicitat anularea parțială a unei hotărâri a Consiliului Local Lugoj referitoare la stabilirea salariilor și a dispoziției privind aceste salarii.
Tiberiu Negrei, președintele sindicatului care îi reprezintă pe angajați consideră că hotărârea a fost aprobată într-un mod nelegal, prin amendarea proiectului inițial făcut chiar în ședința Consiliului Local.
„Reprezentăm 69 de angajați, func-ționari publici și personal contractual de la Primăria Municipiului Lugoj într-un dosar în instanță, prin care am solicitat anularea în parte a hotărârii Consiliul Local Lugoj privind stabilirea salariilor și a dispoziției privind aceste salarii, dispoziție colectivă care le-a fost comunicată angajaților.
Noi considerăm că hotărârea a fost aprobată într-un mod nelegal, prin amendarea proiectului inițial făcut chiar în ședință, amendarea făcută de către dl. primar. S-au modificat coeficienții de ierarhizare, în sensul că ei au fost micșorați, iar Consiliul Local a aprobat această amendare a proiectului de hotărâre.
Sigur că este o procedură, așteptăm să ni se comunice întâmpinare a formulată de către primărie și vom aștepta după aceea și fixarea unui termen de judecată”,
a declarat Negrei.
Reprezentanții angajaților precizează că această procedură legală nu afectează în niciun fel activitatea Primăriei Municipiului Lugoj și a funcționarilor publici implicați. Cu toate acestea, ea demonstrează că angajații sunt determinați să lupte pentru drepturile lor și să se asigure că toate deciziile luate de către autoritățile locale sunt legale și transparente.
Lasă un răspuns