Miros neplăcut şi nisip în apa de la robinetele lugojenilor

Urmărește-ne pe WhatsApp | Telegram | Google News

Meridian 22 Lugoj a anunțat că va începe verificări pe rețea pentru a stabili cauza mirosului de baltă și nisip la robinete în mai multe cartiere din oraș, în special în Micro IV, care sunt alimentate de uzina numărul doi, cea mai mare din oraș. Zilele trecute au fost luate probe de apă atât de la beneficiari, cât și din rețea, care vor fi analizate în laborator și în funcție de rezultat se va ști ce măsuri trebuie luate.

Am avut în cursul săptămânii trecute niște sesizări din partea locatarilor din Municipiul Lugoj care locuiesc în cartierul Micro 4 vis-a-vis de calitatea apei potabile. În urma acestor sesizări am trimis o echipă de la societatea noastră care a prelevat probe de apă potabilă. Am făcut analizele din punct de vedere chimic. În urma analizelor chimice a rezultat că apa corespunde. În urma rezultatelor analizelor biologice vom vedea ce este de făcut în această zonă”,

a declarat Florin Iovescu, director Meridian 22 Lugoj.

 Uzina doi asigură 65 % din necesarul de apă al municipiului și este alimentată dintr-un braț secundar al râului Timiș. Reprezentanții Meridian 22 au adăugat că la blocuri niciodată nu au fost probleme legate de parametrii fizico- chimici și biologici, ci doar cu lipsa de presiune la etajele 3 și 4 din cauza vechimii instalațiilor interioare. La case se optimizează calitatea apei prin golirile cu frecvență săptămânală la capete de rețele, acolo unde sunt probleme.

Alina DAMIAN

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.