Meridian 22 îi ameninţă cu debranşarea pe toți cei care nu şi-au plătit facturile

Share Button

Meridian 22 Lugoj demarează o nouă campanie de recuperare a restanţelor de la cetăţenii oraşului care locuiesc la case. Peste 370.000 de lei este suma pe care societatea de apă-canal trebuie să o încaseze, iar directorul societăţii spune că de săptămâna viitoare va trece la fapte, după ce, în prealabil, va trimite notificări de ordinul sutelor.

„Începe o acţiune de recuperare a restanţelor de la populaţia de la case. E o sumă de 371 de mii de lei de recuperat, de la contribuabilii din Lugoj, Măguri şi Tapia, care au facturi mai vechi de 60 de zile. Estimez că se poate recupera în 60 de zile cam 50 % din sumă, cu măsurile pe care le vom lua. Săptămâna aceasta deja am trimis preavize, în două zile, am reuşit să trimitem 80 de preavize şi numărul lor va continua să crească. Ceea ce înseamnă că, după cinci zile, adică de luni, trecem la măsuri legale de debranşare şi facem dosare în intsanţă. Nu mai mergem să rugăm oamenii, pentru că am avut răbdare 65 de zile”,

a declarat Florin Iovescu, directorul Meridian 22 Lugoj.

Acesta a adăugat că nu îşi doreşte să obţină sumele restante pentru a da prime angajaţilor săi, ci pentru ca societatea să îşi poată desfăşura activitatea în condiţii normale, ceea ce presupune plata facturilor şi celor necesare funcţionării.

Costurile de rebranşare sunt de 1.000 de lei, sumă pe care lugojenii restanţieri trebuie să o plătească, pe lângă facturile la apă. Preavize deja au fost trimise în Lugojul Român şi vor continua în tot oraşul, dar şi în satele aparţinătoare, Tapia şi Măguri.

Alina DAMIAN

379

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.