În atenția lugojenilor: programul serviciului de Taxe și Impozite

Primăria Municipiului Lugoj anunță programul de relații cu publicul al serviciului de Taxe și Impozite, valabil din 22.02.2021, atât pentru depunerea cât și pentru ridicarea documentelor:

♦ Luni – Marți, Joi – Vineri: 9:00 – 14:00
♦ Miercuri 9:00 – 16:00

Formularele și documentele necesare fiecărui tip de solicitare în parte se găsesc pe site-ul primăriei www.primarialugoj.ro la secțiunea servicii ON – LINE.

Solicitările dvs. se pot trimite online, la adresa de e-mail impozite@primarialugoj.ro. Răspunsurile se pot transmite, de asemenea, pe e-mail, dacă acest lucru este solicitat.

Termenul de verificare și soluționare pentru documentele depuse la sediul Primărie va fi de minim 5 zile, indiferent de tipul de solicitare, drept urmare încurajăm depunerea online a documentelor, astfel putând fi evitate aglomerările și drumurile inutile, protejându-ne unii pe alții.

Programul casieriei rămane neschimbat, și anume:

Luni, Marti, Joi și Vineri 8,30-16,30, iar Miercuri 8,30-18,30.

Modificarea orarului survine în urma demarării unui amplu proces de modificare a programelor informatice din instituția Primăriei, ce are ca scop final reducerea consumului de hârtie si trecerea spre mediul digital.


Descoperă mai multe la Actualitatea Online

Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.