
Primăria Lugoj a accesat o finanțare nerambursabilă de la Fondul Social European, prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020, pentru dezvoltarea unui management performant în cadrul instituției.
Proiectul “Dezvoltarea unui management performant în cadrul Primăriei Municipiului Lugoj prin optimizarea proceselor orientate către beneficiari și pregătirea resurselor umane”, lansat oficial în prezența viceprimarului Cristian Galescu și a managerului de proiect, Liviu Savescu, are ca scop dezvoltarea unui management performant la nivelul Municipiului Lugoj, în vederea creșterii calității, eficienței, transparenței și integrității serviciilor publice oferite cetățenilor, instituțiilor administrației publice centrale și locale, operatorilor economici privați și organismelor neguvernamentale cu care relaționează în spiritul dezvoltării durabile, egalității de șanse, securității și sănătății ocupaționale, prin implementarea standardului ISO 9001/2015, precum și integrarea coroborată cu restul procedurilor din cadrul instituției.
În cadrul acestui proiect, 60 de angajați ai Primăriei Lugoj vor participa la cursuri de instruire în managementul calității (ISO 9001), iar zece persoane vor lua parte la cursuri de auditori interni.
După cum a declarat Liviu Savescu, prin acest proiect se dorește îmbunătățirea furnizării serviciilor publice la nivelul Primăriei Lugoj, prin implementarea Sistemului de Management al Calității, dezvoltarea cunoștințelor și abilităților profesionale ale grupului țintă, prin participarea la cursuri, precum și creșterea transparenței actului public, prin organizarea unor acțiuni de diseminare a rezultatelor proiectului, cuprinzând și odule de dezvoltare durabilă și egalitate de șanse. Valoarea proiectului este de 290.435,85 lei, din care 284.627,13 lei sunt fonduri nerambursabile, iar 5.808,72 lei reprezintă contribuția proprie a Primăriei Lugoj.
Mircea ANGHEL
Descoperă mai multe la Actualitatea Online
Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.
Lasă un răspuns