Descoperă avantajele colaborării cu o agenție de PR

Urmărește-ne pe WhatsApp | Telegram | Google News

Pentru orice brand, traiectoria care ii defineste existenta este cel mai important factor care il poate ghida spre succes sau declin. De aceea, in vederea conturarii uneia cat mai favorabile, se impune nevoia colaborarii cu profesionisti cu experienta care sa stie sa valorifice fiecare calitate pe care brandul o are si sa elimine inconvenientele. In acest sens, agentia de PR Tudor Communication poate fi cea mai buna alegere, avand toata experienta si instrumentele necesare in vederea creionarii celei mai bune versiuni a brandului in cauza.

Pozitia Tudor Communication pe piata

Suntem o agentie de PR si Marketing ce ocupa un loc fruntas in topul celor mai bune din tara, date fiind rezultatele pozitive pe care am reusit sa le obtinem in colaborarile de pana acum. Ne adresam brandurilor mature, care constientizeaza prezenta si importanta lor pe piata si care isi doresc sa ofere clientilor lor tot ce au ei mai bun.

Noi te vom ajuta sa descoperi valorile de care dispui si sa le folosim in asa fel incat sa cunosti o dezvoltare rapida, in directia dorita. Prin intermediul serviciilor noastre vom reusi sa educam publicul tinta, sa crestem notorietatea si constientizarea cu privire la brand, sa generam reactii pozitive si cat mai multe conversii sau chiar sa punem bazele unei expansiuni accelerate a pietei de profil.

Principalul avantaj pe care il asiguram in ceea ce priveste realizarea acestor etape consta in faptul ca reusim sa atingem obiectivele cu ajutorul resurselor de care dispuneti la momentul respectiv, fara a fi nevoie sa faceti investitii majore in acest sens.

Tudor Communication are grija de toate dimensiunile unui brand

Pentru ca fiecare abordare difera de la o situatie la alta, nici strategia pusa in joc nu poate intotdeauna aceeasi. De aceea, vom contura cate un plan de lucru, etapizat in functie de context, care sa ne ajute sa ajungem la obiectivele stabilite initial. Pentru a face cat mai simplu acest proces, am impartit agentia in patru departamente principale, care sa aiba in vedere diferite dimensiuni ale brandului.

Departamentul de branding are in vedere valorificarea identitatilor vizuale, verbale, conceptuale si chiar olfactive in vederea conturarii unui tot-unitar cat mai atractiv pentru publicul tinta, care sa inspire incredere, autenticitate si alte valori specifice. Practic, in acest punct creionam o perceptie ideala pe care sa o inducem si potentialilor clienti. Coordonam toate aspectele in vederea crearii unei imagini care sa reflecte in totalitate ceea ce este brandul si ce are de oferit.

Relatiile media reprezinta un atu de care orice brand ar trebui sa beneficieze in drumul lor spre dezvoltare. O mentionare pe un astfel de canal de comunicare poate cantari mai profund decat zeci de minute de promovare platita. De aceea trebuie conturat un cadru cat mai favorabil in raport cu acele institutii care ne-ar putea servi drept rampa de crestere a notorietatii. Acestea sunt relatii mutual benefice si se materializeaza ca schimb reciproc de servicii.

Organizarea de evenimente are toate avantajele unei metode de promovare traditionale, plus posibilitatea de a interactiona direct cu publicul. De asemenea, sunt un motiv propice ca media sa te mentioneze, configurand un dublu avantaj.

Nu in ultimul rand, comunicarea in situatii de criza reprezinta o unealta fara de care brandul ar putea cunoaste declinul la cea mai mica situatie nefavorabila. Echipa Tudor Communication este instruita in asa fel incat sa transforme orice amenintare intr-o oportunitate de a demonstra ca este in controlul a orice eveniment neprevazut si ca poate gestiona cu succes fiecare aspect al acestuia.

Alege Tudor Communication si ai garantia unui parcurs lin si sigur spre succes!

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.