Comunicat Meridian 22

Share Button

Meridian 22 S.A.Lugoj va efectua toate demersurile astfel încât serviciile de furnizare a apei potabile și canalizare să înregistreze continuitate în situația actuală dificilă pe plan local și național.

Avem pregătit personalul de la Uzinele de Apă, de la interventii și de la sediul societății, utilajele și materialele necesare pentru ca fiecare persoană fizică și juridică din municipul nostru să beneficieze de apă la robinet.

Echipele Meridian vor interveni de urgență în cazul apariției unor situații neprevăzute, generate de avarii, pentru a le remedia în cel mai scurt timp posibil.

Există la stațiile de tratare a apei din Uzinele de Apă suficiente stocuri materiale necesare pentru potabilizarea apei, iar salariații sunt instruitți pentru această situație deosebită.

Menționăm că consumul apei de la robinet este sigur, iar calitatea apei este monitorizată zilnic în laboratoarele proprii, lunar se trimit probe de apă prelevate de la utilizatori și către Direcția de Sănătate Publică Timiș, cu care societatea noastră are încheiat un contract pentru analiza probelor prelevate din municipiul Lugoj.

De asemenea, stocul de apă existent în lacul de acumulare de la Uzina 2 și cel asigurat de foraje asigură în perioada următoare necesarul pentru aprovizionarea tuturor consumatorilor în condițiile actuale de consum.

În această perioadă, salariații noștri sunt pe teren în vederea trimiterii facturilor la toți consumatorii, pentru a putea oferi posibilitatea achitării consumului de apă.

Prin încasarea sumelor facturate, societatea noastră, a tuturor lugojenilor, va putea asigura plata salariilor și a furnizorilor noștri, astfel încât să ne putem desfășura activitatea și în continuare.

Conducerea Meridian 22 S.A.

516

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.