Clientul nostru, stăpânul nostru! Dar nu și la PROFI Belinț

Urmărește-ne pe WhatsApp | Telegram | Google News

Despre rolul şi importanţa clienţilor în viaţa magazinelor s-a scris mult, dar, din păcate, prea puţin s-a aplicat în practică până acum.

Departamentul Profi, care are în centrul atenției clientul, ar trebui să se ocupe de instruirea personalului care nu știe mai nimic despre sintagma „Clientul nostru, stăpânul nostru!”. Această afirmație o fac în cunoștință de cauză, în urma unei experiențe de acum câteva zile, într-un magazin PROFI din comuna Belinț.

Magazinul despre care fac vorbire are spre vânzare și cabanoși în corn. Am rugat vânzătoarea să-mi pregătească două cornuri, dar neștiind că un meniu include două cornuri cu cabanoși, nu unul, am spus că doresc două meniuri.

Când mi s-a cerut să achit 18 lei, mi-am dat seama că ceva nu e în regulă și am aflat atunci ce înseamnă un meniu. Menționez că doar cassa marcase comanda, cornurile nu erau pregătite și că urma să mi se restituie doar 9 lei și nimic mai mult.

Am rugat-o pe vânzătoarea O.E., care era și casieriță, să corecteze eroarea mea, fapt care a enervat-o la culme. A urmat apoi o discuție penibilă.

Se pare că doamna cu pricina are serioase probleme de comportament, drept pentru care sugerez conducerii PROFI să-și instruiască acest gen de personal, care îi aduce mari prejudicii de imagine.

Nu sunt singurul client care se plânge de comportamentul personalului care deservește unitatea, pentru că și alți localnici acuză lipsa de amabilitate și aroganța  personalului!

Dan TIMARU

 

1 comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.