Autoliv ia măsuri pentru a-și proteja angajații și pentru a asigura continuitatea business-ului în România

Share Button

Autoliv, liderul global în domeniul sistemelor de siguranță auto ia în considerare faptul că pandemia de coronavirus va avea implicații negative asupra operațiilor companiei în România, în primul rând prin impactul pe care extinderea virusului îl va genera asupra pieței automotive în general.

Compania evaluează în mod constant evoluția epidemiei și efectele sale, luând măsuri pentru a-și proteja angajații și pentru a asigura continuitatea business-ului în România.

Sănătatea și siguranța angajaților noștri rămân prioritățile noastre. Ținând cont că Autoliv este unul dintre cei mai mari angajatori în majoritatea comunităților în care-și desfășoară activitatea, considerăm că aceste preocupări sunt parte din responsabilitatea noastră față de societate.

Încă de la debutul epidemiei, am luat măsuri consistente pentru a ne proteja angajații și partenerii și vom continua să facem asta cu rigurozitate:

– În toate unitățile noastre din România au fost desfășurate acțiuni ample de dezinfecție, atât în zonele de producție, cât și în cele de birouri, spații comune, toalete etc. În toate aceste unități au fost planificate acțiuni constante de igienizare și dezinfecție care se vor repeta în mod regulat.

– Furnizorii noștri de servicii de curățenie urmăresc zilnic protocoale suplimentare de dezinfecție și igienizare.

– Furnizorilor noștri de servicii de transport le-au fost impuse protocoale de curățenie și igienizare suplimentare în autobuzele care transportă angajații noștri.

– Șoferilor care aprovizionează fabricile noastre și provin din zone de pericol galbene sau roșii li s-au oferit echipamente de protecție.

– Toate departamentele din companie în care colegii noștri au contact cu publicul au primit echipamente de protecție (măști, mănuși și dezinfectanți).

– Toate cabinetele noastre medicale sunt pregătite să asigure controalele medicale necesare și să măsoare temperatura corporală a angajaților noștri.

– Am creat proceduri interne pentru a fi pregătiți să gestionăm eventuale cazuri de angajați suspecți de infectare.

– Continuăm să folosim toate canalele de comunicare pe care le avem la îndemână pentru a informa colegii din organizații asupra măsurilor de protecție și a efectelor pe care răspândirea virusului le poate avea asupra activității noastre.

Ținând cont de toate acestea, compania a luat măsuri de reducere a costurilor pentru a putea răspunde efectelor pandemiei, Autoliv urmând să-și adapteze activitatea de producție în concordanță cu evoluția crizei și cu modificarea cererii de produse de siguranță auto de pe piață.

Pentru a asigura activitatea noastră pe termen lung, echipa de management din România a fost nevoită să decidă suspendarea temporară a tuturor cheltuielilor care nu sunt esențiale pentru funcționarea business-ului și o parte din beneficiile angajaților. Deși aceste măsuri nu sunt populare, ele au fost absolut necesare pentru a susține activitatea din viitor.

La Autoliv acordăm o importanță deosebită relațiilor noastre cu angajații, familiile lor, furnizorii și partenerii noștri. Din acest motiv, ne simțim responsabili să acționăm transparent și să îi informăm constant pe toți cei care vor fi influențați în cazul în care se vor lua noi măsuri. La acest moment, nu se știe pentru cât timp vor fi aplicate aceste măsuri temporare. Noi vom continua să luăm toate măsurile posibile pentru a proteja sănătatea și siguranța colegilor noștri și pentru a asigura sustenabilitatea business-ului în România, în aceste vremuri extrem de provocatoare.

Autoliv este liderul mondial în sisteme de siguranță auto, iar prin intermediul subsidiarelor sale dezvoltă, fabrică și livrează produse precum airbag-uri, centuri de siguranță, volane și sisteme de protecție a pietonilor, pentru cei mai mari producători din industria automotive. Autoliv are peste 65.000 de angajaţi în 27 de ţări, iar în România este prezentă din 1997, având circa 10.000 de angajați. În fiecare an, produsele Autoliv salvează peste 30.000 de vieți și contribuie la evitarea a de zece ori mai multe accidente grave. Angajații noștri împărtășesc pasiunea și viziunea noastră de a salva mai multe vieți, iar calitatea este elementul definitoriu pentru tot ceea ce facem.

2724

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.