Nicolae SILADE
„Birouri și proceduri învechite, funcționari lipsiți de vlagă, în birouri neîncăpătoare, cu tone de dosare, hârtie, mult prea multă hârtie, și surprinzător, mult prea multe semnături pe fiecare document – asta e realitatea din Primăria Lugoj în anul de grație 2020”,
a scris Anca Micșa Oprea într-o postare pe Facebook.
Anca Micșa Oprea (PLUS), primul city manager (administrator public) al municipiului Lugoj, și-a început activitatea în data de 2 decembrie 2020 și a reușit, în doar câteva zile, cu ajutorul colegilor din cabinetul primarului, să transforme o încăpere care era un adevărat depozit în biroul său de lucru. „Cu toate că știam, oarecum, la ce să mă aștept, realitatea bate imaginația! Am început, deja, un amplu proces de evaluare, a organigramei, a procedurilor, a resurselor aflate în cadrul instituției. Este un proces pe alocuri surprinzător, pe alocuri greoi, dar cu răbdare vom reuși, încetul cu încetul, să aducem Primăria Lugoj în secolul 21”, a notat Anca în continuarea postării sale.
Primăria scoate la concurs mai multe posturi
În perioada următoare, Primăria Lugoj va scoate la concurs mai multe posturi, iar anunțurile și informațiile despre posturile vacante și concursuri vor fi publicate pe http://www.primarialugoj.ro/ și pe pagina de facebook – Primaria Municipiului Lugoj.
„Vă invit, pe toți, să participați la concursuri, pregătiți și cu dorință de a contribui la transformarea administrației lugojene. Lugojul are nevoie de profesioniști, de oameni cu coloana vertebrală și care doresc să miște munții din loc. Administrația publică este un domeniu stufos, greoi, câteodată de neînțeles, dar cu oamenii buni aflați deja în Primărie, însuflețiți de entuziasmul celor noi veniți, vom face ca interacțiunea voastră, a lugojenilor, cu instituția Primăriei să fie una cât mai plăcută și facilă”,
precizează Anca Micșa Oprea.
„Rolul meu în cadrul administrației locale este, în principiu, unul executiv, și anume de a pune în practică, cu direcțiile si serviciile pe care le voi gestiona, hotărârile de Consiliu Local și ale Primarului și în același timp să mă asigur că aceste departamente funcționează la parametri optimi. Totodată, voi pune la dispoziție toate cunoștințele mele pentru eficientizarea procedurilor de lucru interdepartamentale din Primărie, având ca scop clar îmbunătățirea serviciilor oferite lugojenilor. Cu pași câteodată mai mari, câteodată mai mici, ne vom pregăti pentru un oraș modern, digitalizat, european. Am toată încrederea că noua echipă de la Primăria Lugoj, din care am onoarea și bucuria să fac parte, își va atinge obiectivele propuse în campania electorală, va fi transparentă și va depune tot efortul pentru o îmbunătățire continuă. Eu voi încerca să va țin la curent cu noutățile din Primărie, cu proiectele la care muncim și alte informații relevante”,
a scris Anca Micșa Oprea pe Facebook, după ce a fost investită în funcția de city manager al municipiului Lugoj.
Descoperă mai multe la Actualitatea Online
Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.
Lasă un răspuns