Se modifică programul de lucru cu publicul la Compartimentul Evidența Persoanelor

Începând cu data de 2.05.2022, programul de lucru cu publicul la Compartimentul Evidența Persoanelor din cadrul Serviciul Public Comunitar Local pentru Evidența Persoanelor Municipiului Lugoj va fi următorul:

Preluare cereri pentru acte de identitate și vize de reședință:

♦ Luni: 08:30 – 14:00

♦ Marți: 08:30 – 14:00

♦ Miercuri: 13:00 – 18:30

♦ Joi: 08:30 – 14:00

♦ Vineri: 08,30 – 14,00

♦ Vineri: 14:00 – 16:30 (preluare cereri – în teren, cu camera mobilă);

Eliberare acte de identitate și vize reședință:

♦ Luni: 13:00 – 16:30

♦ Marți: 13:00 – 16:30

♦ Miercuri: 08:30 – 13:00

♦ Joi: 13:00 – 16:30

♦ Vineri: 08:30 – 13:00.

Cererile pentru eliberarea actelor de identitate se vor depune EXCLUSIV în baza programării prealabile prin telefon. Preluarea solicitărilor de programare se face zilnic, de luni până vineri, între orele  8.00 – 12.00, la telefon 0256.352516, cu maximum 30 de zile înainte de data solicitată.

Urmărește-ne pe Telegram și Google News

Fii primul care își dă cu părerea!

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.