Se modifică programul de lucru cu publicul la Compartimentul Evidența Persoanelor

Urmărește-ne pe WhatsApp | Telegram | Google News

Începând cu data de 2.05.2022, programul de lucru cu publicul la Compartimentul Evidența Persoanelor din cadrul Serviciul Public Comunitar Local pentru Evidența Persoanelor Municipiului Lugoj va fi următorul:

Preluare cereri pentru acte de identitate și vize de reședință:

♦ Luni: 08:30 – 14:00

♦ Marți: 08:30 – 14:00

♦ Miercuri: 13:00 – 18:30

♦ Joi: 08:30 – 14:00

♦ Vineri: 08,30 – 14,00

♦ Vineri: 14:00 – 16:30 (preluare cereri – în teren, cu camera mobilă);

Eliberare acte de identitate și vize reședință:

♦ Luni: 13:00 – 16:30

♦ Marți: 13:00 – 16:30

♦ Miercuri: 08:30 – 13:00

♦ Joi: 13:00 – 16:30

♦ Vineri: 08:30 – 13:00.

Cererile pentru eliberarea actelor de identitate se vor depune EXCLUSIV în baza programării prealabile prin telefon. Preluarea solicitărilor de programare se face zilnic, de luni până vineri, între orele  8.00 – 12.00, la telefon 0256.352516, cu maximum 30 de zile înainte de data solicitată.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.