Începând cu data de 2.05.2022, programul de lucru cu publicul la Compartimentul Evidența Persoanelor din cadrul Serviciul Public Comunitar Local pentru Evidența Persoanelor Municipiului Lugoj va fi următorul:
Preluare cereri pentru acte de identitate și vize de reședință:
♦ Luni: 08:30 – 14:00
♦ Marți: 08:30 – 14:00
♦ Miercuri: 13:00 – 18:30
♦ Joi: 08:30 – 14:00
♦ Vineri: 08,30 – 14,00
♦ Vineri: 14:00 – 16:30 (preluare cereri – în teren, cu camera mobilă);
Eliberare acte de identitate și vize reședință:
♦ Luni: 13:00 – 16:30
♦ Marți: 13:00 – 16:30
♦ Miercuri: 08:30 – 13:00
♦ Joi: 13:00 – 16:30
♦ Vineri: 08:30 – 13:00.
Cererile pentru eliberarea actelor de identitate se vor depune EXCLUSIV în baza programării prealabile prin telefon. Preluarea solicitărilor de programare se face zilnic, de luni până vineri, între orele 8.00 – 12.00, la telefon 0256.352516, cu maximum 30 de zile înainte de data solicitată.
Lasă un răspuns