Nota 10 pentru magazinul Lidl Lugoj!

Pe lângă faptul că e tot timpul foarte bine – şi asortat – dotat, aprovizionat, supermarketul Lidl (deşi nu e chiar aşa mare ca alte magazine ale unor firme internaţionale) se mai remarcă şi la capitolul ordine, organizare.

Angajaţii se află întotdeauna prompt la datorie, supervisorul e atent la fluxul de cumpărători şi ordonă , la caz de nevoie, deschiderea unei case suplimentare.

Găseşti în el de toate: flori (care te întâmpină încă de la intrare), hrană, îmbrăcămine. Când pui marfa pe banda rulantă, în aşteptarea taxării, îţi mai poţi completa gama de cumpărături cu tot felul de mărunţişuri folositoare, expuse în dreptul caselor de marcat.

Am remarcat de asemenea că reprezentanții firmei de pază nu ard gazul de pomană (cum se mai întâmplă la alte case), ci sunt atenţi la tot ce se petrece în magazin: cine/cum intră – cine iese…

Magazinul este dotat şi cu un aparat fix de măsurarea temperaturii, de care trebuie doar să te apropii cu fruntea, sub privirea atentă a paznicului.

Asta a fost însă doar introducerea. Ceea ce vrem să spunem este că recent ne-a vizitat la redacţie o doamnă din zona Ţesători, care şi-a uitat în magazin, din grabă sau din neatenție, port-cardul cu toate cardurile din dotare.

Nu a dorit să anunțe pierderea, ci să-și exprime bucuria și mulțumirea că aceste „cartoane” atât de importante (fără ele viaţa noastră de zi cu zi cam devine, pe zi ce trece, imposibilă) erau puse la adăpost, păstrate în siguranţă de către angajații supermarketului Lidl Lugoj.

Iar când a revenit în magazin, i-au fost returnate legal şi civilizat, cerându-i-se doar cartea de identitate, spre identificare.

(R.V.G.)

2 comentarii

  1. Si la intrarea in magazin este acelasi barbat, zilnic, care duce carucioarele si castiga la fiecare cate 50 de bani. Cersetorie sub acoperire. Nu, nu este angajatul magazinului, dar, deh, este tolerat. Ce sa zicem!

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.