În atenția comercianțiilor de mărțișoare și flori la Lugoj, pentru zilele de 1 și 8 martie

>

Mai e puțin până când orașul va înflori, deocamdată doar la figurat, cu ocazia zilelor de 1 și 8 martie. În acest sens, Primăria Lugoj anunță comercianții de flori, mărțișoare, felicitări și decorațiuni specifice zilelor de 1 și 8 Martie că pot depune cererile pentru emiterea avizului de comerț stradal.

Cererile-tip se pot obține și depune la registratura instituției, camera 7, sau pe e-mail: contact@primarialugoj.ro, la care se anexează:

♦ copie CI comerciant;

♦ copie act firmă (certificat unic de înregistrare și certificat constatator de la registrul comerțului);

♦ certificat/carnet producător pentru producătorii de flori.

Taxele sunt următoarele:

♦ taxa de autorizare 70 lei;

♦ taxa de ocupare domeniu public:

♦ 2,9 lei/mp./zi pentru suprafețe cuprinse între 1-5 mp;

♦ 1,5 lei/mp./zi pentru suprafețe mai mari de 5 mp.

Comercializarea se va desfășura în mod civilizat, organizat, fiecare amplasament urmând să fie marcat de către reprezentanții Primăriei Municipiului Lugoj, fiind aprobate următoarele locații:

1. Piaţa I.C. Drăgan, în perioada 24 februarie – 9 martie 2025

♦ o zonă destinată comerţului cu flori: 30 locaţii în suprafață de 9 mp (3 x 3) fiecare, respectiv pavilioane albe doar în situația prognozei meteo nefavorabile;

♦ o zonă destinată comerţului cu mărțișoa-re, felicitări și decorațiuni specifice de sezon: 30 locaţii, în suprafată de 2 mp. fiecare (un șevalet obligatoriu și o măsuță opțional).

În Piața I.C. Drăgan vor fi autorizați doar comercianții înregistrați la ORC Timiș, res-pectiv producătorii care dețin certificat de producător emis în județul Timiș. Se vor excepta de la regulă studenții/elevii care urmează studii la instituții de învățământ pe raza Municipiului Lugoj și comercianții de flori.

2. Platoul exterior al Pieței Timișul, în perioada 24 februarie – 1 martie 2025:

♦ o zonă pentru comercializarea de mărți-șoare și decorațiuni specifice de sezon pentru comercianții înregistrați în alte județe: 12 locaţii, în suprafată de 9 mp (3 x 3), fiecare, respectiv pavilioane albe doar în situația prognozei meteo nefavorabile;

Locaţiile vor fi avizate şi stabilite de Compartimentul autorizare activităţi comerciale din cadrul Primăriei Municipiului Lugoj. Se acordă o singură locaţie pentru fiecare solicitant.

Locurile se vor atribui pe baza cererilor depuse, cu respectarea Regulamentului privind condiţiile de autorizare şi desfăşurare a activităţilor de comercializare a produselor și serviciilor de piață pe raza Municipiului Lugoj, aprobat prin H.C.L. nr. 10/2023.

Activitatea comercială se va desfăşura fără a perturba circulaţia pietonală din zonă.

Lavinia MUNTEANU


Descoperă mai multe la Actualitatea Online

Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.