
Biroul pentru concurență din Italia a amendat cu 20 de milioane de euro firma care gestionează vânzările de bilete pentru vizitarea Colosseumului din Roma și șase touroperatori, acuzați că au obligat turiștii să cumpere cele mai scumpe bilete. Cele șapte companii au creat un sistem de achiziție în masă a celor mai ieftine bilete cu tarif de bază, făcându-le indisponibile pe cele online.
Astfel, turiștii erau nevoiți să cumpere bilete mult mai scumpe pentru accesul la Colosseum. Amenda principală, în valoare de șapte milioane de euro, a fost aplicată firmei care a gestionat casa oficială de bilete a Colosseumului din 1997 până în 2024,
„pentru că a contribuit cu bună știință la fenomenul de indisponibilitate gravă și prelungită a biletelor de acces la Colosseum la prețul de bază”.
Potrivit datelor oficiale ale Ministerului Culturii, Colosseumul a fost cel mai vizitat monument din Italia, cu 12,3 milioane de vizitatori, înaintea Panteonului din Roma (5,19 milioane) și a Galeriilor Uffizi din Florența (5,13 milioane).
Descoperă mai multe la Actualitatea Online
Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.
Lasă un răspuns