Doi îndrăgostiți spun că au fost nevoiți să-și petreacă vacanța la Paris, după ce „avionul i-ar fi dus în țara greșită”

Doi tineri din Marea Britanie susțin că au fost nevoiți să-și petreacă vacanța în Franța, la Paris, după ce avionul în care se aflau „i-a dus în țara greșită”.

Simon Forster și Emma Scho-field plănuiseră o escapadă la Copenhaga, în Danemarca, dar au fost șocați să constate că, de fapt, avionul în care se aflau a aterizat într-un orășel lângă Paris, în Franța.

Cuplul a povestit că a avut de așteptat la cozi oribile pe aeroportul din Manchester, UK, cu câteva zile înainte de Crăciun, și că în tot haosul de acolo a fost îndrumat spre poarta de îmbarcare unde personalul Ryanair le-ar fi verificat pașapoartele și documentele de zbor.

Apoi, tinerii s-au îndreptat spre singurul avion care aștepta pe pistă, la bordul căruia s-au îmbarcat fără probleme. Simon susține că au încercat să-și arate actele de zbor unui membru al echipajului care, susține el, a spus „oh, nu vă faceți griji pentru asta” și le-a cerut să se așeze.

Tinerii au fost surprinși să constate că au aterizat în Franța, nu în Danemarca

Abia când au aterizat și au fost întâmpinați cu un „bonjour” vesel la controlul pașapoar-telor, cuplul și-a dat seama că se află în orașul francez Beauvais – la 1.200 de kilometri de destinația lor.

Ryanair spune că este responsabilitatea fiecărui pasager să se asigure că se îmbarcă în aeronava corectă și că există mai multe „puncte de contact” care îi informează pe pasageri cu privire la destinație.

Dar Simon spune că nu a auzit un astfel de anunț în limba engleză. „Șocul de a ateriza undeva lângă Paris, când ar trebui să mergi la Copenhaga, a fost ridicol.

Aș dori să înțeleg cum naiba s-a întâmplat asta”, a spus el, pentru Manchester Evening News.

Cuplul cere companiei aeriene să le achite cheltuielile cu vacanța din Franța

Bărbatul vrea acum scuze de la Ryanair și chiar a cerut companiei aeriene să-i ramburseze zborurile, hotelurile și taxiurile, după ce a fost forțat să plătească peste 930 de lire sterline în timpul petrecut în Franța. Simon spune că zborul avea doar alți șase pasageri:

„Ne-am urcat și mai erau doar vreo șase pasageri, ceea ce nu a fost surprinzător. I-am arătat stewardesei cartea de îmbarcare și ea a spus „oh, nu-ți face griji”. Numerele noastre de locuri erau libere, așa că ne-am așezat. Am aterizat mai repede decât ne-am fi așteptat însă când am intrat în aeroport am crezut că nu îl recunosc, deși merg destul de des la Copenhaga. Am fost întâmpinați la controlul pașapoartelor cu „Bonjour” și a devenit evident că suntem în Franța”, a povestit el.

Cei doi susțin că au cheltuit 1.108 de euro în  Franța.

„După ce am petrecut ore întregi sunând la Ryanair și completând formulare online, plângerea mea se afișează ca fiind „rezolvată”. Mi s-a spus luni că voi fi contactat în trei zile. Azi (vineri) am sunat din nou și cineva mi-a închis”, a povestit bărbatul.

Potrivit The Sun, Compania Ryanair nu a oferit niciun comentariu.

Urmărește-ne pe Telegram și Google News

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.