
În noiembrie, anul trecut, a fost dat startul audiențelor la Primăria Lugoj, urmând a se stabili un program fix. Iată că acum acesta a fost stabilit.
„Așa cum am promis, începând de săptămâna aceasta, audiențele la Primăria Lugoj vor avea loc în fiecare marți, de la ora 13. Ușa primăriei rămâne deschisă pentru toți cei care doresc să discute problemele pe care le au, să vină cu sugestii sau întrebări”, a precizat primarul Călin Dobra.
Înscrierea în audiență, la Primar, Viceprimar, Secretar General, se face pe baza actului de identitate, la Serviciul Relații cu Cetățenii și Mass-Media, parter, camera 7, prin completarea unei cereri-tip. Audiențele au loc în fiecare zi de marți, între orele 13 – 15, prin rotație, la Primar, Viceprimar, Secretar General. Înscrierea în audiență, în toate cazurile, se face doar dacă sunt îndeplinite următoarele condiții:
♦ Înscrierea se face doar pentru probleme care țin de competența Primăriei Lugoj și care pot fi soluționate în cadrul legal de către executivul instituției;
♦ Cetățenii trebuie să ofere informații clare cu privire la problema ce urmează să fie discutată și datele de contact. Motive generale precum „probleme personale” nu sunt acceptate;
♦ Nu se discută probleme legate de repartizarea locuințelor din fondul locativ și ANL;
♦ Persoanele care solicită audiență pentru soluționarea unor probleme care nu sunt de competența Primăriei nu vor fi înscrise, ci vor fi direcționate către instituțiile sau autoritățile competente;
♦ Persoanele care au primit un răspuns final în urma unei audiențe nu mai pot fi înscrise pentru aceeași temă.
Nicolae SILADE
Descoperă mai multe la Actualitatea Online
Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.
Lasă un răspuns