Trei tinere din Lugoj au lansat primul serviciu de hostess al orașului

Urmărește-ne pe WhatsApp | Telegram | Google News

Organizarea unui eveniment fără cusur implică o sumedenie de lucruri care s-ar putea să meargă de la prost la foarte prost. Fie că vorbim de nunți, botezuri, majorate, evenimente business sau conferințe, totul trebuie să tindă spre perfect. Meniuri, decor, muzică, fotografi, bar și atmosferă, toate vor contribui la succesul sau eșecul evenimentului tău.

O idee de afacere unică la Lugoj le-a venit unor tinere care, lucrând în domeniul evenimentelor de tip nunți și botezuri, au înțeles că este nevoie de un serviciu care să le ușureze munca mirilor la o nuntă sau părinților la un botez. Așa a luat naștere Hostess Lugoj, primul serviciu de hostess din municipiul de pe Timiș.

Ce înseamnă hostess? Pe scurt, hostessele sunt cele care se asigură că evenimentul tău decurge fără probleme. Una dintre responsabilitățile principale ale hostesselor este aceea de a se asigura că fiecare invitat ajunge la masa la care trebuie să stea, notează Lugojeanul.ro.

Hostess = o grijă în minus la nuntă

„În ziua evenimentului, mergem cu o oră înainte să ajungă mirii la sală, ne uităm cum sunt așezate mesele, pe numere. Când vin invitații, îi așteptăm la intrare, întrebăm numele și îi conducem la masa lor. Mereu dacă este vreo problemă cu mesele, dacă încurcă mirii ceva, încercăm să rezolvăm noi problema, să nu mai stresăm mirii. Dacă mirii dansează sau sunt afară, nu lăsam oamenii să stea la ușă să aștepte, îi punem la masă”, a declarat pentru Lugojeanul Ionela Șofei, una dintre inițiatoarele ideii.
Meseria de hostess nu înseamnă însă doar să așezi invitații la masă. „Dacă apare vreo problemă organizatorică, încercam să o rezolvăm noi, să nu mai aibă și asta pe cap mirii. Chiar suntem de mare ajutor, nu pentru că fac eu asta, dar să ai hostess la un eveniment e foarte bine, scapi de o mare grijă“,

a mai explicat Ionela.

Până acum, Hostess Lugoj este format din trei fete, care se împart pe evenimente în funcție de numărul de invitați ai acestuia. Dacă numărul de invitați este până în 280, la eveniment vor participa două hostesse. Dacă numărul de invitați este mai mare, atunci trei hostesse vor avea grijă de invitați. Mai multe detalii despre serviciul Hostess Lugoj puteți găsi pe pagina de Facebook.

AL PRESS

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.