Ședinţa ordinară a Consiliului Local al Municipiului Lugoj

Urmărește-ne pe WhatsApp | Telegram | Google News

O nouă ședință ordinară a Consiliului Local Lugoj va avea loc joi, 18 aprilie 2019, de la ora 14. Pe ordinea de zi se află 8 proiecte de hotărâri inițiate de primarul Francisc Boldea și 2 de consilierii locali Iosif Crăciunescu & Doris Daiana Bondoc:

♦ Solicitarea către Guvernul României de emitere a unei hotărâri pentru transmiterea din domeniul public al Statului Român și din administrarea Ministerului Apărării Naționale în domeniul public al Municipiului Lugoj, județul Timiș a unei părți din imobilul 1252 situat în municipiul Lugoj, str. Timișorii nr. 124;

♦ Neexercitarea dreptului de preemțiune pentru achiziționarea imobilului situat în municipiul Lugoj, Piața I. C. Drăgan nr. 9;

♦ Aprobarea acordării normei de hrană pentru personalul din cadrul Direcţiei Poliţia Locală Lugoj;

♦ Aprobarea agendei acţiunilor sportive pe anul 2019, cofinanţate din bugetul local capitolul 67.02 – „Cultură, recreere şi religie”, subcapitolul 05.01 „Acţiuni sportive”;

♦ Aprobarea agendei acţiunilor cultural – educative pe anul 2019 cofinanţate din bugetul local;

♦ Aprobarea agendei manifestărilor culturale din anul 2019 a Casei de Cultură a Municipiului Lugoj;

♦ Aprobarea indexării nivelurilor impozitelor și taxelor locale care constau într-o anumită sumă în lei sau care sunt stabilite pe baza unei anumite sume în lei, a taxelor speciale precum și limitele amenzilor care se fac venit la bugetul local, aplicabile în anul fiscal 2020;

♦ Stabilirea impozitelor şi taxelor locale, precum și a taxelor speciale pentru anul 2020;

♦ Aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2019 al S.C. „Meridian 22” S.A. Lugoj;

♦ Aprobarea organigramei și a statului de funcții ale S.C. „Meridian 22” S.A. Lugoj.

Alex BARANYAI

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.